مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد:

اجرای پویش محله محور «محله همدل» در استان

حجت الاسلام محمد فتاحی گفت: برای اجرای برنامه های مذهبی در سطح استان به ویژه برنامه های سازمان تبلیغات در ماه مبارک رمضان از ظرفیت ۲۳۰ نفر از روحانیون بومی، ۵۵ نفر از روحانیون اعزامی و ۱۱۵ نفر از روحانیون مستقر و هجرت حاضر در سطح استان استفاده خواهد شد.

تصویر اجرای پویش محله محور «محله همدل» در استان

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام محمد فتاحی؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در جلسه هماهنگی این سازمان برای ماه مبارک رمضان که با حضور امام جمعه استان و دیگر مسئولان برگزار شد، ابراز داشت: در ماه رمضان طرح محله همدل را برای ارتقا و پیشرفت سطح فرهنگی در محلات مختلف شهرستان ها به اجرا در خواهیم آورد.

وی در ادامه این نشست با تاکید بر آماده شدن برای اجرای برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی ایلام برای ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان تمرکز و محور اصلی برنامه های ما در حوزه آشنایی مردم با قرآن کریم و مفاهیم آن می باشد.

حجت الاسلام فتاحی اضافه کرد: برای پیشبرد برنامه های سازمان علی الخصوص برنامه های سازمان در ماه مبارک رمضان از ظرفیت ۴۰۰ مبلغ روحانی برای اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی استفاده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در پایان ضمن اشاره به اجرای برنامه های مذهبی در به مجازی در طول سال، عناون کرد: برای اجرای برنامه های مذهبی در سطح استان به ویژه برنامه های سازمان تبلیغات در ماه مبارک رمضان از ظرفیت ۲۳۰ نفر از روحانیون بومی، ۵۵ نفر از روحانیون اعزامی و ۱۱۵ نفر از روحانیون مستقر و هجرت حاضر در سطح استان استفاده خواهد شد.

نوروزی_استان ایلام

280364