رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان:

برخی از عوامل داخلی به دنبال حاشیه سازی برای انتخابات پیش رو هستند

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برخی از عوامل داخلی به دنبال پیاده سازی برنامه های کشورهای مستکبر در کشور هستند و از هم اکنون با پتانسیل های رسانه ای که در اختیار دارند به دنبال ایجاد حاشیه و شائبه برای این همه پرسی هستند.
تصویر برخی از عوامل داخلی به دنبال حاشیه سازی برای انتخابات پیش رو هستند

کردستان ـ حجت الاسلام جمال قدرتی؛ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: سال جاری با توجه به رویدادهای مهمی که در آن قرار گرفته است، به نوعی سال بسیار سرنوشت سازی برای این نظام و انقلاب خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مهمترین رویداد سالجاری را باید انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست، انتخاباتی که چشم جهانیان از هم اکنون بدان دوخته شده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه انتخابات امسال هم برای انقلاب و هم برای دشمنان یک وضعیت حساس را به وجود آورده است، تاکید کرد: از یک سو دشمنان با تمام توان و انرژی خود به دنبال کم رنگ کردن حضور و مشارکت در این انتخابات هستند تا بتوانند روی این مشارکت پایین مانورهای خود را علیه انقلاب و ملت ایران اجرایی کنند.

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: از سوی دیگر برخی از عوامل داخلی نیز متاسفانه به دنبال پیاده سازی برنامه های کشورهای مستکبر در کشور هستند و از هم اکنون با پتانسیل های رسانه ای که در اختیار دارند به دنبال ایجاد حاشیه و شائبه برای این همه پرسی هستند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: بنابراین باید طبق فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب خود بسیار دقیق و مسئولانه تصمیم گیری و عمل کنیم که دولتی انقلابی و جوان روی کار بیاید تا ان شاء الله مشکلات موجود در کشور به دست نیروهای جهادی، جوان و انقلابی برطرف شود.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: البته ایمان داریم که ملت ایران باهوش تر و با بصیرت تر از آن هستند که فریب تبلیغات رسانه ای دشمن را بخورند، زیرا همه به خوبی می دانیم که حضور در انتخابات نه تنها یک وظیفه ملی و میهنی است، بلکه در این برهه تاریخی یک وظیفه شرعی و دینی می باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود عنوان کرد: بنابراین از فعالان سیاسی، رسانه ای، فرهنگی، اجتماعی و... کشور به ویژه استان کردستان انتظار داریم که در تنویر افکار عمومی در بحث انتخابات نقش پررنگی داشته باشند و ضرورت حضور در این همه پرسی را برای مردم و جامعه روشن و تبیین کنند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

280299