فرمانده پلیس راه استان کردستان خبر داد:

واژگونی تریلر در گردنه صلوات آباد سنندج/ مرگ راننده در محل حادثه

فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: عدم کنترل تریلر توسط راننده در گردنه صلوات آباد سنندج باعث واژگونی و کشته و زخمی شدن دو نفر گردید.

تصویر واژگونی تریلر در گردنه صلوات آباد سنندج/ مرگ راننده در محل حادثه

به گزارش سایت خبری پرسون، از کردستان، سرهنگ عیسی گوهری؛ فرمانده پلیس راه استان کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر به علت بالا رفتن آمار تردد و بازگشت مسافر شاهد ترافیک جاده ای و تصادفات در سطح محورهای استان کردستان هستیم.

فرمانده پلیس راه استان کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بر همین اساس عصر روز گذشته شاهد واژگونی یک دستگاه تریلر در گردنه صلوات آباد کردستان بودیم.

این مقام انتظامی تاکید کرد: متاسفانه در این حادثه دلخراش، راننده تریلر جان خود را از دست داد و سرنشین دیگر آن نیز به شدت زخمی گردید.

سرهنگ گوهری به علت این حادثه اشاره کرد و بیان داشت: طبق بررسی های به عمل آمده عدم توانایی راننده در کنترل تریلر در سراشیبی باعث این حادثه و واژگونی اعلام شده است.

فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: با وجود اینکه نیروهای پلیس راه، هلال احمر و امدادی در سریع ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند، ولی شدت جراحات باعث گردید که راننده در دم جان خود را از دست بدهد و مجروح دیگر این حادثه برای درمان به بیمارستان منتقل گردید.

فاطمه عباسعلی ـ استان کردستان

280232