با تداوم بی دقتی مهاجمان؛

پرسپولیس در خطر تنبیهی سخت است!

پرسپولیس در حالی برابر پدیده به تساوی در خانه حریف رضایت داد که شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار نیز با مشکلی تکراری و عجیب و غریب دست به گریبان بودند.
تصویر پرسپولیس در خطر تنبیهی سخت است!

به گزارش سایت خبری پرسون، پیروزی برابر پدیده می توانست شرایط این تیم را در کورس بالانشینان در جدول رده بندی داغ تر از قبل کرده و تا حدودی حاشیه امنیتی را برای صدرنشینی شاگردان گل محمدی ایجاد کند اما در روزی که سرخ پوشان به اندازه انگشتان دو دست فرصت مسلم گلزنی داشتند، تلاش پرسپولیسی ها برای گلزنی فقط یک بار نتیجه داد و سرخ پوشان با گلزنی بازیکن میانی خود از شکست فرار کرده و به کسب حداقل امتیاز از این دیدار خارج از خانه شان بسنده کردند.
مشکلی که پرسپولیس در بازی برابر پدیده با آن دست به گریبان بود، مشکلی است که از ابتدای فصل روی سر شاگردان یحیی گل محمدی سایه افکنده است؛ مهاجمانی که گل نمی زنند و چارچوب را گم کرده اند؛ ایرادی که در اکثر بازی های این فصل پرسپولیس برای تیم گل محمدی وجود داشته و به نظر می رسد این مشکل کماکان برای مهاجمان پرسپولیس وجود دارد.
در نیم فصل اول و با توجه به اتفاقی که برای عیسی آل کثیر در لیگ قهرمانان آسیا رخ داد و او را 6 ماه از همراهی تیمش محروم کرد؛ پرسپولیس عملا بدون مهاجم نوک و تخصصی در میادین حضور پیدا کرده و در نیم فصل اول به لطف گلزنی مدافعان و هافبک های خود، تبعات منفی این ماجرا را به حداقل رسانده بود اما با اضافه شدن مهدی ترابی و مغانلو در نقل و انتقالات زمستانی و پایان محرومیت عیسی آل کثیر انتظار می رود این مشکل کم کم از بازی های پرسپولیس مرتفع شود؛ گو این که پرسپولیس در بازی اخیرش در برابر پدیده با وجود بهره گیری از همه عناصر تهاجمی اش همچنان با معضل مهاجمان بی دقت و چارچوب نشناس روبرو بود تا 2 امتیاز ارزشمند را در کوران بازی های فصل به خاطر کم دقتی مهاجمانش از دست بدهد.
بدون شک پرسپولیس در حالی که عنوان نایب قهرمان آسیا را در کنار نام خود می بیند باید خیلی زود در پی رفع این مشکل برآید چرا که ادامه این فرصت سازی های بی ثمر در آسیا می تواند تیم گل محمدی را با تنبیهات سخت و غیرقابل جبرانی روبرو کند.
پرسپولیسی ها نباید فراموش کنند که در دوره پانزدهم لیگ برتر و در حالی که می توانستند جشن باشکوهی را برای قهرمانی در لیگ در استادیوم آزادی داشته باشند در دو قدمی فتح جامی ارزشمند و گرانبها با در هفته آخر در حالی به کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر بسنده کردند که به خاطر 3 گل کمتر در مقایسه با استقلال خوزستان جام را از دست دادند و تلخ ترین نایب قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داده اند. بدون شک اگر پرسپولیسی ها در پی حل مشکل گلزنی و چارچوب شناسی مهاجمان خود نباشند، در پایان فصل ممکن است به سرنوشتی مشابه اتفاقات لیگ پانزدهم دچار شوند!

280162