رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی:

امانتداری صادقانه، مطالبه مردم از مسئولین است

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شهرداری یک نهاد مردمی است گفت: نه تنها شهرداری بلکه همه پست و مسئولیتها امانت مردم هستند و بر مسئولین واجب است که امانتدار صادق باشند و مطالبه مردم هم چیزی غیر از امانتداری صادقانه نیست.
تصویر امانتداری صادقانه، مطالبه مردم از مسئولین است

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، علی اکبر گروسی طی دیدار با شهردار ارومیه اظهار داشت: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی بیشتر از سایر ارگان‌ها با افراد ملت در ارتباط است و به طور یقین نقش به سزایی در اعتمادسازی بین مردم دارد شهرداری می‌تواند نماد و مظهر حکومت اسلامی باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان با تمام توان و قدرت از مدیران پاکدست و درستکار و خدمتگزار به مردم حمایت و برای پیشبرد اهداف آنها هر اقدام قانونی مورد نیاز را بدون وقفه انجام می‌دهد.

گروسی در پایان صحبتهای خود برای شهردار جدید کلان شهر ارومیه و مجموعه تحت امر توفیق و سربلندی را از خداوند متعال مسئلت کرد.

مجید آقازاده شهردار ارومیه هم هدف از این دیدار را ارتقاء همکاریهای دوجانبه و اخذ حمایتهای قانونی دستگاه قضایی استان عنوان کرد و از اقدامات ارزشمند دستگاه قضایی استان در مبارزه با مظاهر فساد تشکر و ادامه این روند فسادستیز را موجب تعالی و پیشرفت استان و افزایش رضایتمندی عمومی از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

انتهای پیام/

280160