دیدار مدیر عامل بیمه ما با همکاران در محل کار

حجت بهاری فر به مناسبت فرا رسیدن نوروز یک هزار و چهارصد، با حضور در واحدهای مختلف ستاد مرکزی بیمه "ما"، ضمن دیدار با آنان، فرا رسیدن عید باستانی نوروز را به آنان تبریک گفت.
تصویر دیدار مدیر عامل بیمه ما  با همکاران در محل کار

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرعامل طی این دیدارهای صمیمانه که در نخستین روز کاری پس از تعطیلات سال 1400 با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قدردانی از زحمات و تلاش های آنها، برای پرسنل آرزوی موفقیت کرد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه "ما" ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی بر لزوم نوآوری و خلق ارزش برای تمامی ذینفعان به ویژه مشتریان شرکت، حفظ بیمه گذاران، توسعه شایستگی های کارکنان و پایبندی به ارزش های متعالی شرکت تاکید کرد و تنوع بخشی خدمات و تولید محصولات جدید، افزایش سرعت در ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و بیمه شدگان، پشتیبانی از شبکه فروش و توسعه بکارگیری فناوری‌ها را در راستای توسعه شرکت و ارتقای کیفیت خدمات حائز اهمیت دانست .

بهاری فر اظهار امیدواری کرد در سال پیش رو با تلاش و همت روزافزون همه همکاران و شبکه فروش، بیمه "ما" در مسیر رشد و تعالی، همانند سال‌های گذشته، موفق‌ گام بردارد و نقشی پر رنگ در اقتصاد کشور و پشتیبانی تولید داشته باشد.

در این دیدارها که مدیر روابط عمومی و تبلیغات ، مدیرعامل را همراهی می کرد، وی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل شاغل در ستاد مرکزی، از نزدیک در جریان نقطه نظرات و پیشنهادات آنها در راستای بهبود عملکرد شرکت قرار گرفت

280082