بازگشت به ترکیب استقلال پس از ۱۰۵ روز غیبت

هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال، امروز پس از ۳ ماه و ۱۵ روز دوری از میادین، در ترکیب اصلی تیمش مقابل پیکان به میدان می‌رود.
تصویر بازگشت به ترکیب استقلال پس از ۱۰۵ روز غیبت

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از دیدار استقلال و گل گهر بود که هروویه میلیچ مدافع کروات آبی پوشان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به صورت زیرپوستی نسبت به نیمکت نشینی در آن بازی اعتراض کرد و به دلیل استفاده از کلمه نیمکت نشینی بدون دلیل، او توسط محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفت.

با وجود حل مشکلات و بازگشت او به تمرینات، اما میلیچ پس از پایان شهرآورد تهران در هفته هشتم، وسایلش را جمع کرد و به همراه خانواده اش از ایران خارج شد و پس از برکناری فکری و حضور مجیدی بر روی نیمکت استقلال، مجددا به ایران بازگشت تا برای تیمش به میدان برود.

حالا و با توجه به محرومیت محمد نادری به دلیل ۴ اخطاره بودن و همچنین مثبت ماندن تست کرونای بابک مرادی، اکنون هروویه میلیچ تنها گزینه موجود برای مجیدی است و سرمربی آبی پوشان قصد دارد از مدافع کروات تیمش از ابتدا در ترکیب مقابل پیکان استفاده کند.

میلیچ آخرین بار در تاریخ ۲۸ آذر و در بازی مقابل ذوب آهن برای استقلال به میدان رفت و از آن زمان تاکنون ۱۰۵ روز می گذرد و این بازیکن می تواند بعد از مدت ها برای تیمش به میدان برود.

میلیچ که نشان داده یکی از بازیکنان تأثیر گذار استقلال در فصل قبل بوده و حتی در لیگ بیستم نیز یک گل زیبا وارد دروازه ماشین سازی کرد، اکنون این فرصت را دارد تا یکبار دیگر در مستطیل سبز و با لباس آبی به میدان برود و توانایی هایش را به نمایش بگذارد.

279913