تعطیلی ۲ مرکز اقامتی در چهارمحال و بختیاری

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه جاری دو مرکز اقامتی در این استان تعطیل و تعلیق شد.

تصویر تعطیلی ۲ مرکز اقامتی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش سایت خبری پرسون، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، فرجام سمیعی روز شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ با اعلام این خبر تأکید کرد: این دفاتر به‌علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و بی‌توجهی به فاصله‌گذاری اجتماعی تعطیل و تعلیق شده‌اند.

او با اشاره به وجود ۲۳۰ مرکز اقامتی در چهارمحال و بختیاری شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، مجتمع گردشگری، خانه مسافر، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع‌های بین‌راهی و کمپ‌های عشایری افزود: در این مدت ۳۱ اخطار کتبی به ۳۰ مرکز اقامتی و یک مرکز پذیرایی در چهارمحال و بختیاری داده شد.

سمیعی تصریح کرد: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه جاری ۶۴ تذکر به ۲۳ مرکز اقامتی، پنج دفتر خدمات مسافرتی و ۳۶ مرکز پذیرایی در چهارمحال و بختیاری داده شده است.

او یادآور شد: در این مدت ۴۳ تشویقی برای ۱۹ مرکز اقامتی، پنج دفتر خدمات مسافرتی و ۱۹ مرکز پذیرایی صادر شد.

از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه جاری ۷۶۶۹ نفر در مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری اقامت کرده‌اند.

در این مدت ۱۶۳۰ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی موقت شامل کمپ‌ها، مهمان‌سراها و خانه‌های مسافر چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

279859