اولین روز کاری ۱۴۰۰ زیر سایه کرونا/ ناتوانی ویروس منحوس در برابر ازدحام مترو

چتر کرونا همچون گذشته بر کشورمان سایه انداخته و هر روز شاهد رشد آمار جانباختگان هستیم، مرگی که در غفلت مردم و مسئولان افسار کشور را در دست گرفته است.

تصویر اولین روز کاری ۱۴۰۰ زیر سایه کرونا/ ناتوانی ویروس منحوس در برابر ازدحام مترو

به گزارش سایت خبری پرسون، سایه کرونا همچنان از کشورمان کم نشده است و تاخت و تاز هر روزه‌اش نه معطوف به پارک‌ها و تفرجگاه‌هاست و نه صرفا اماکن مذهبی و فرهنگی. کرونا یک بیماری است، ویروسی که هر روز در حال جهشی جدید است و سیر صعودی جانباختگان از آن، نشان از غفلت و بی‌توجهی مردم و مسئولان نسبت به وجود ویروس کرونا دارد.

کرونا از سال گذشته تا امروز بسیاری از رویدادهای بزرگ جهان مانند المپیک، جشنواره‌های بزرگ فرهنگی_هنری و ... را تعطیل کرده، اما هنوز قدرتش به سفرها و تفریح‌های غیرضروری نرسیده است و با اینکه روز گذشته به اصرار مسئولان ستاد مقابله با ویروس کرونا، روز طبیعت و سیزده بدر مردم باید در خانه می‌ماندند، در برخی از نقاط کشور این دستور عملی نشد و امروز که اولین روز کاری سال ۱۴۰۰ محسوب می‌شود، وضعیت وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو به طرز عجیبی شلوغ و سرسام‌آور بود.

لازم به یادآوری است که روز گذشته مسئولان از مردم درخواست کردند تا به دلیل شیوع کرونا از حضور در طبیعت و فضای باز پارک‌ها و بوستان‌ها پرهیز کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

279818