خبر جدید درباره علی دایی که ربطی به رکوردش ندارد!

این روزها به محض اینکه نام علی دایی به گوشمان می خورد یاد رکوردش می افتیم که به شدت از سوی کریس رونالدو با خطر مواجه شده است!
تصویر خبر جدید درباره علی دایی که ربطی به رکوردش ندارد!

به گزارش سایت خبری پرسون، علی دایی 109 گل ملی دارد و رونالدو 103 گل ملی. حالا بیشتر از هر زمان دیگری پیش بینی می شود اعجوبه پرتغالی دنیای فوتبال شش گل دیگر بزند و به رکورد دایی برسد. تیم ملی فوتبال پرتغال خرداد ماه دو دیدار با اسپانیا و اسرائیل دارد و به نظر می رسد که فاصله خود را با دایی در همین دو مسابقه حتی کمتر هم بکند.

اما همه چیز در رابطه با دایی به مسئله رکورد و رونالدو مربوط نمیشود. آخرین خبر در رابطه با علی دایی این است که تیر ماه 1400 ایران را به مقصد انگلیس ترک می کند و راهی اورتون می شود تا در آنجا یکی از مشاوران فنی باشد.

فرهاد مشیری به عنوان یکی از مالکان باشگاه اورتون علاقه زیادی دارد تا آقای گل جهان را جذب این باشگاه انگلیسی کند. پیش از این نیز اخبار مربوط به پیشنهاد تیم اورتون به علی دایی رسانه ای شده بود اما زمان اعزام او مشخص نبود.

بسیاری گمان می کردند که کرونا عامل اصلی تعویق در سفر علی دایی است اما واقعیت این است که مدرسه فرزندش سفر به انگلیس را به تعویق انداخت.

279775