محمود خوردبین در گفت و گو با پرسون؛

فوت انصاریان و میناوند حالا حالا‌ها از ذهن مردم پاک نخواهد شد/ آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در ۱۴۰۰

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوت انصاریان و مینانوند حالا حالا از ذهن مردم و جامعه فوتبال فراموش و پاک نخواهد شد.
تصویر فوت انصاریان و میناوند حالا حالا‌ها از ذهن مردم پاک نخواهد شد/ آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در ۱۴۰۰

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود خوردبین، سرپرست سابق پرسپولیس شرایط پرسپولیس در سال99 را مثبت ارزیابی کرد و به خبرنگار پرسون گفت: در سالی که ورزش کشور با نوسان و شرایط خاص روبرو بود و اکثر رشته های ورزشی برگزاری اش با حرف و حدیث های روبرو بود، برگزاری فوتبال و بازی های لیگ اقدام خوبی بود. این اتفاق در حالی رخ داد که پرسپولیس در این سال شرایط خوبی داشت. در ماه های اول سال این تیم در لیگ برتر قهرمان شد و در ادامه این شانس را داشت که در فنیال آسیا قهرمان شود اما بدشانسی بزرگ گریبان این تیم راگرفت و قهرمانی را از دست داد. اتفاقی که امیدوارم در سال 1400 رخ بدهد و پرسپولیس علاوه بر ایران در آسیا هم قهرمان شود.

سرپرست سابق پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه در سال 99 علاوه بر مشکلات اقتصادی شیوع بیماری کرونا هم مشکلات مردم ما را دو چندان کرد و باعث شد خیلی از خانواده ها و هموطنان ما داغدار شود. اتفاقی که متاسفانه گریبان جامعه فوتبال ما را هم گرفت و علی انصاریان و مهرداد میناوند که دو چهره خوب و خوشنام فوتبال ما بودند هم در اتفاقی ترک از ما جدا شدند، اتفاقی که حالاحالاها از ذهن و خاطر اهالی فوتبال پاک نخواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص سال نو و تعطیلات آن گفت: معمولا هر سال از اسفندماه به بعد همه در تدارک سفرو برنامه های نوروزی بودند اما امسال مثل سال قبل شرایط کاملا متفاوت و ویژه است و از همه هموطنانم صمیمانه می خواهم با درک شرایط و اوضاع کمک کنند تا دیگر خانواده ای داغدار فوت عزیزانش نشود.

در طول دوران فوتبالم چند سال بود که به خاطر اردوهای فوتبالی که با پرسپولیس و تیم ملی داشتیم عید را در ایران و در کنار خانواده مان نبودیم و این سال ها هم ازجمله خاطرات جالبی بود که در سال نو برای من رقم خورده است.

خوردبین درباره فضای عید در دوران کودکی اش گفت: آن موقع ها عید قشنگی های خاصی را برای همه ما داشت و اصلا با سال های اخیر قابل مقایسه نبود. شب عید برای خرید شور و شوق داشتیم و منتظر بودیم برای خرید عید برویم و بالباس های نو برگردیم و عید هم که شروع می شد لباس های نوی مان را می پوشیدیم و منتظر بودیم در دید و بازدیدها از بزرگ های مان عیدی بگیریم. هنوز شیرینی عیدی های پدرم را فراموش نمی کنم که اسکناس های نو را از لای قرآن به تک تک ما می داد.

وی در مورد خاطرات عیدی های دوران فوتبالش گفت: در طول دوران فوتبالم چند سال بود که به خاطر اردوهای فوتبالی که با پرسپولیس و تیم ملی داشتیم عید را در ایران و در کنار خانواده مان نبودیم و این سال ها هم ازجمله خاطرات جالبی بود که در سال نو برای من رقم خورده است.

این پیشکسوت پرسپولیس برای سال 1400 آرزوی ویژه ای دارد و می‌گوید: مهمترین آرزویم سلامتی برای همه مردم ایران است. متاسفانه همه مردم ایران سال سختی را پشت سرگذاشتند که طی آن خیلی از هموطنان مان به علت کرونا و حوادثی مانند زلزله فوت کرده اند و جای شان در بین همه دوستان و اعضای خانواده شان خالی است. برای این عزیزان آرزوی مغفرت و برای بازماندگان آرزوی صبر دارم. امیدوارم این بیماری کووید 19 ریشه کن شود تا آرامش به زندگی همه بازگردد و امیداورم پرسپولیس هم امسال تمام جام های پیش رویش را از آن خودکند.

279701