نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مطرح کرد:

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید و آیندگان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: این انتخابات نشان داد که مردم سالاری در کشور از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی رعایت می‌شود و اکثریت قریب به اتفاق مردم به جمهوری اسلامی علاقه دارند و موفقیت‌های نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب بسیار چشمگیر بوده و لازم است دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به خوبی برای نسل جدید و آیندگان تبیین شود.
تصویر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید و آیندگان

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دوازدهم فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی است که اکثریت مردم در این روز با رای مثبت به جمهوری اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی دادند و با آزادی کامل مسیر معنویت و عبودیت را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: این انتخابات نشان داد که مردم سالاری در کشور از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی رعایت می‌شود و اکثریت قریب به اتفاق مردم به جمهوری اسلامی علاقه دارند و موفقیت‌های نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب بسیار چشمگیر بوده و لازم است دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به خوبی برای نسل جدید و آیندگان تبیین شود.

نماینده ولایت فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: دشمنان و معاندان در طول این سالها درصدد ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند که لازم است دستاوردها و موفقیت‌های کسب شده بیش از پیش تبیین شود.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات بیعت مجدد مردم با نظام اسلامی است که در طول سالهای پس از انقلاب به عنوان نماد اصلی مردم سالاری دینی می‌تواند دشمنان را مایوس و خوار کند عنوان کرد: عمل به فرمایشات و رهنمودهای مقام‌معظم رهبری در همه زمینه‌ها باید عملیاتی شود تا بتوان مسیر درخشان نظام‌اسلامی را به خوبی پیمود و پایداری و استقامت در ارزش های انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل و منویات مقام‌معظم رهبری تنها راه قوی شدن و بالندگی کشور است .

وی یاد آور شد: در طول سالیان متمادی به خوبی ثابت شده است که امیدوار بودن به وعده های دشمنان موجب عقب ماندگی و پشیمانی است فلذا باید با تاکید بر ظرفیت داخلی و توان جوانان ایرانی مسیر پیشرفت و موفقیت را بخوبی ادامه داد و مسئولین کشور باید با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی در حل مشکلات مردم و کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/

279658