یک مجموعه تلویزیونی کودکانه در انگلیس قصد آموزش ارز دیجیتال به کودکان خردسال را دارد

در تله تابیز (Teletubbies) ، یک مجموعه تلویزیونی کودکانه در انگلیس که از سال 1997 روی آنتن می رود ، نشانه هایی وجود دارد که شخصیت های دوست داشتنی آن ممکن است به جدیدترین ورودی های فضای رمزنگاری تبدیل شوند.
تصویر یک مجموعه تلویزیونی کودکانه در انگلیس قصد آموزش ارز دیجیتال به کودکان خردسال را دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، روز چهارشنبه ، حساب رسمی تله تابیز در توییتر پیامی با هشتگ “بیت کوین” ارسال کرد و گفت که شخصیت ها “احتمالاً چیزی را از بینندگان پنهان می کنند”. دو شخصیت – تینکی وینکی ، معروف به رنگ بنفش و پو ، معروف به قرمز – با چشمان لیزری در کنار یک علامت سوال بزرگ ظاهر می شوند.

چشم لیزری در بین اعضای برجسته فضای رمزنگاری به عنوان نمادی از احساس عمومی صعود بیت کوین به 100 هزار دلار است. با این حال ، این به طور معمول در بین بزرگسالان مرسوم است ، نه کودکان یک تا چهار ساله که مخاطبان تله تابیز هستند.

این احتمال وجود دارد که این برنامه قصد آموزش ارز دیجیتال به کودکان خردسال را داشته باشد.
لیلی نایت سه ساله ماه گذشته پس از انتشار ویدئویی با استفاده از آب نبات Skittles ، اشاره ای به عرضه محدود بیت کوین کرد و ایلان ماسک گفته است پسر 10 ماهه او یک HODLer دوج کوین است.

کاربر توییتر DeepBlueCrypto گفت: “اگر تله تابیز شروع به آموزش بچه ها در مورد بیت کوین نماید ، بانک ها واقعاً آماده هستند.”

منبع: cointelegraph

279641