صدور پیام توسط امام جمعه ایلام به مناسبت روز جمهوری اسلامی

در این پیام آمده است: یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی و روز به ثمر نشستن خون شهیدان و اعتقاد راسخ ملت ایران به آرمانهای انقلاب اسلامی و در واقع یکی از روزهای تاریخی و مهم تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی است.

تصویر صدور پیام توسط امام جمعه ایلام به مناسبت روز جمهوری اسلامی

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار؛ نماینده ولی فقیه در استان ایلام به مناسبت 12 فروردین؛ روز جمهوری اسلامی پیامی را صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی و روز به ثمر نشستن خون شهیدان و اعتقاد راسخ ملت ایران به آرمانهای انقلاب اسلامی و در واقع یکی از روزهای تاریخی و مهم تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی است که با نظر قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از ۲ هزار و ۵۰۰ سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.

ملت بزرگ و مسلمان ایران اسلامی بنا به دعوت حضرت امام خمینی (ره) در همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران که در اوایل سال ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار شد شرکت کرده و با رأی قاطع ، اعتقاد و خواسته خود با برقراری حکومت جمهوری اسلامی را اعلام کردند .

انقلاب اسلامی ایران بی تردید یکی از انقلاب های بزرگ جهان است که توانست نظام پادشاهی را سرنگون کرده و حکومتی کاملاً نوین و بر مبنای احکام و مبانی ناب و انسان ساز اسلام ناب محمدی (ص) را در تاریخ سیاسی بشر به وجود آورد .

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین ماه ( سالروز تثبیت و استقرار جمهوری اسلامی ) به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم مرزدار و همیشه در صحنه استان ایلام خاطرنشان می سازم که بازشناسی هویت فکری انقلاب اسلامی و معرفی آن به نسل های بعدی، نقش بسزایی در پایداری و تداوم انقلاب خواهد داشت ؛ زیرا آنچه روح و واقعیت انقلاب را شکل می دهد همین هویت فکری است که باید مورد توجه و تلاش قرار بگیرد.

نوروزی_استان ایلام

279607