دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان یزد:

کنگره شهدا؛ گفتمان تمدن اسلامی در استان را شکل داده است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در اولین قدم برای شکل گیری تمدن اسلامی باید گفتمان آن را در جامعه جاری و ساری کنیم، عنوان کرد: این گفتمان اکنون در جامعه شکل گرفته است.
تصویر کنگره شهدا؛ گفتمان تمدن اسلامی در استان را شکل داده است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سردار رضا پورشمسی در مراسم کنگره ۴ هزار شهید استان یزد گفت: با پیگیری مسئولان سپاه در مرکز و مسئولان استان یزد در سال ۹۹ خرسند از این شدیم که میزبان کنگره ۴ هزار شهید استان یزد باشیم و ما در واقع پیشران خود را برای آغاز جریان شکل گیری تمدن اسلامی یافتیم.

وی افزود: در سال ۹۸ هیئت‌های اندیشه ورز در شورای راهبردی سپاه و بسیج با همکاری نخبگان موضوع گام دوم انقلاب را مورد بحث جدی قرار دادند.

پورشمسی افزود: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه چهار مورد شامل شناخت کافی در این صحنه، جهت گیری مشخص برای رسیدن به هدف ، وجود عوامل امیدبخش برای آحاد جامعه و راهکار‌های عملی لازم را مورد تاکید قرار دادند که در مجموعه راهبردی سپاه الغدیر در اولین قدم حرکت به سمت اینکه با استفاده از ظرفیت‌های دین مبین اسلام و حکومت اسلامی و ولایت فقیه و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی قادریم که تمدن اسلامی را در جهان هستی شکل دهیم، آغاز شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در اولین قدم باید گفتمان آن را در جامعه جاری و ساری کنیم، عنوان کرد: این گفتمان اکنون در جامعه شکل گرفته است.

دبیرکل دومین کنگره شهدای استان یزد اظهار داشت: این ظرفیت بزرگ امروز در گام دوم انقلاب اسلامی یک حرکت جمعی و یک گفتمان سراسری برای شکل دهی جامعه اسلامی شکل داده و علیرغم فراگیری ویروس کرونا با استفاده از این پیشران توانستیم با همت و تلاش همه مسئولان، کسبه و روحانیت و همه آحاد، ۴۰ خدمت ویژه ۴ هزار شهید استان یزد آغاز کنیم که امیدواریم این حرکت آغاز گفتمانی جدید برای تحقق تمدن اسلامی در جهان باشد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

279450

مطالب مرتبط