این دو آلتکوین بزرگ قرار است بیت کوین را پشت سر بگذارند

تریدر و تحلیلگر Michaël van de Poppe معتقد است که دو آلتکوین با ارزش بازار بالا این پتانسیل را دارند که در بخش بعدی چرخه‌ی صعودی، بیت کوین را پشت سر بگذارند.

این استراتژیست کریپتو در ویدئوی جدید خود اعلام کرد که توجه زیادی به ETH/BTC دارد و فکر میکند که این جفت ارز آماده‌ی فوران است.

تصویر این دو آلتکوین بزرگ قرار است بیت کوین را پشت سر بگذارند

به گزارش سایت خبری پرسون، “تا زمانی که اتریوم در محدوده‌ی ۰.۰۲۸ و ۰.۰۳، باشد همه چیز خوب است. حتی اگر به ۰.۰۲۶۵ هم سقوط کند، هنوز همه چیز خوب است. در میان تمام آلتکوین‌ها، این ارز جزء آن دسته‌ی معدود است که بهترین عملکرد را خواهد داشت. تا زمانی که در این محدوده است، روند آن صعودی خواهد بود.”

به گفته‌ی Van de Poppe، ترس، عدم اطمینان و تردید (FUD) حاکم بر اتریوم پس از راه اندازی ETH 2.0، باید صعود آن را تضمین کند.

در بازه‌ی میان مدت، این تریدر انتظار دارد که ETH/BTC به سطح ۰.۰۴۴ برسد.

ارز دیجیتال بعدی در لیست Van de Poppe لایت کوین است. او میگوید با وجود این که LTC/BTC هنوز در میانه‌ی یک روند نزولی است، اما نشانه‌هایی از صعود در آن دیده میشود.

“هنگامی که میبینم این حجم عظیم از لایت کوین ترید میشود، به آن علاقه مند میشوم. این حجم به این معناست که جمع آوری بیشتری در راه است. قیمت صعود میکند و مردم دچار فومو میشوند. وقتی از سطح فعلی ۰.۰۰۳ بگذرد، میتوانیم شاهد صعودی مانند صعود از ۰.۰۰۷ به ۰.۰۱۶ باشیم.”

این تحلیلگر معتقد است که اگر لایت کوین این مسیر را دنبال کند، میتواند تا 0.0058 افزایش یابد که رشد بیش از 93٪ را نشان میدهد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: dailyhodl

Michaël van de Poppe ارز دیجیتال اتریوم ارز دیجیتال لایت کوین

279444