حسین کلانی در گفت و گو با پرسون؛

1400 هم شاهد فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا خواهیم بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: سال 1400 هم شاهد فینالیست شدن و قهرمانی پرسپولیس در آسیا خواهیم بود.
تصویر 1400 هم شاهد فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا خواهیم بود

به گزارش ، حسین کلانی، پیشکسوت پرسپولیس در مورد سالی که پشت سرگذاشتیم در گفت و گو با خبرنگار پرسون اظهار کرد: سال 99 نه تنها برای ما بلکه برای کل دنیا سال سخت و بدی بود که بیماری کرونا باعث شده بود آرامش از جامعه برود و مردم حتی از انجام ساده ترین کار روزمره خودشان هم محروم شوند. بیماری که خیلی از خانواده های ایرانی را داغدار و عزادار کرد و شوک بزرگ و بدی را به فوتبال ما داد.

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: فوت تلخ و دور از انتظار علی انصاریان و مهرداد میناوند بدی سال 99را برای ما تکمیل کرد. متاسفانه سال 99 سال خوبی نبود. علی و مهرداد مثل پسرهای من بودند و من در این سال داغدار این دو فرزند پرسپولیس و فوتبال ایران شدم. خدا به خانواده های شان صبر بدهد. من هنوز نمی توانم این اتفاق تلخ را باور کنم. امیدوارم سال آینده سالی باشد که مشکلات زندگی و معبشیتی مردم ایران از بین برود و همه در آرامش کامل کنار عزیزان مان زندگی کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم و فضای فوتبالی ایران در سال 99 توضیح داد: پرسپولیس در سال 99 با تمام مشکلات توانست پوکر در قهرمانی را به دست آورد و با وجد برخی سنگ اندازی ها و کارشکنی ها تا فینال آسیا هم مقتدارانه کارکرد که برخی عناصر وطن فروش با سنگ اندازی هایی که داشتند سد راه قهرمانی پرسپولیس در آسیا شدند اما نایب قهرمانی آسیا هم اتفاق کوچکی نبود و این عنوان افتخاری بود که پرسپولیس نصیب فوتبال ایران کرد. ان شااله که با عزمی که در پرسپولیس وجود دارد در سال 1400 هم شاهد فینالیست شدن و قهرمانی پرسپولیس در آسیا خواهیم بود.

او تاکید کرد: پرسپولیس امسال می توانست با قهرمانی اش در آسیا شادی وصف ناپذیری را به جامعه ببخشد اما متاسفانه نگذاشتند این اتفاق رخ بدهد و من این آرزو را دارم که در سال جدید این موضوع برای پرسپولیس رخ بدهد.

کلانی در پایان خاطر نشان کرد: ما امسال هم مثل سال قبل نوروز متفاوتی را پیش روی داریم و از همه هموطنانم درخواست دارم توصیه های کرونایی را به طور کامل اجرا کنند. در این شرایط سفر و میهمانی جان همه را به خطر می اندازد و کار را برای کادر درمان سخت تر می کند. برای همین ضمن آرزوی سالی توام با سلامتی از همه مردم می خواهم در تعطیلات اجرای پروتکل ها را فراموش نکنند.

279440