رئیس پلیس راهور استان البرز:

پلاک‌های غیربومی تا فردا کرج را ترک کنند

رئیس پلیس راهور استان البرز با اعلام اینکه دوشنبه نهم فروردین آخرین مهلت خروج خودروهای پلاک غیربومی از شهر کرج است،گفت: پس از مهلت اعلام شده خودروهای پلاک غیربومی مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی استان‌های نارنجی رنگ بندی کرونایی می‌شوند.
تصویر پلاک‌های غیربومی تا فردا کرج را ترک کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق گفت: با توجه به اعلام رنگ بندی جدید شهرهای کرونایی توسط ستاد ملی کرونا و قرار گرفتن شهر کرج بین شهرهای نارنجی، سه روز به خودروهای دارای پلاک غیربومی مهلت داده شد تا از شهر کرج خارج شوند.

وی با بیان این که فردا دوشنبه نهم فروردین آخرین مهلت خروج خودروهای دارای غیر بومی است، بیان کرد: پس از مهلت اعلام شده اگر خودروهای دارای پلاک غیر بومی در شهر کرج تردد داشته باشند مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعلام شده می‌شوند.

وی با اشاره به شعار ترافیکی پلیس راهور تحت‌عنوان «پرهیز از سفر ایمنی و سلامت» بیان کرد: از شهروندان عزیز خواستاریم که از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند، چرا که تنها راه مقابله با ویروس کرونا جلوگیری از انتقال و شیوع آن است و تجمع به هر دلیلی زمینه انتقال این ویروس را فراهم تر می کند.

وی با بیان این که ممنوعیت تردد شبانه در ایام نوروز کماکان به قوت خود باقی است اعلام کرد: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا از روز شنبه هفتم فروردین ساعت شروع ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه در تمامی شهرهای سراسر کشور از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد است و خودروهایی که از این قانون تخطی کنند مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

279224