این ارز تازه وارد باعث شرمندگی سایر ارزها شد

لارک دیویس(Lark Davis)، اینفلوئنسر کریپتو، از آلتکوینی میگوید که هم گروهی‌های خود را پشت سر گذاشته است.
تصویر این ارز تازه وارد باعث شرمندگی سایر ارزها شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در ویدئوی جدیدی، دیویس به ۲۵۱,۰۰۰ اعضای خود در مورد پلتفرم قرارداد هوشمند آوالانچ (AVAX) توضیح داد.

دیویس میگوید رشد این کوین بسیار نادر است، از آنجایی که AVAX از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰(۱۱ دی) ۹۰۰٪ رشد کرده است و از کف ۲.۸ دلار به قیمت فعلی ۲۷.۸۵ دلار رسیده است.

دیویس میگوید:

“آوالانچ جزو معدود کوین‌هایی است که در سال ۲۰۲۰ لانچ شد و توانست به سرعت خود را به رنکینگ کوین‌های برتر برساند و این بسیار تحسین برانگیز است. شما معمولاً چنین رشد سریعی در کوینی که تازه لانچ شده است نمی‌بینید.”

دیویس متذکر شد که آوالانچ توسط تیمی از پیشکسوتان کریپتو اداره میشود، از جمله بنیانگذار آن دکتر Emin Gün Sirer که برخی احتمال میدهند خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، باشد.

این تریدر میگوید دارایی‌های موجود در بلاکچین آوالانچ میتوانند از پیمان‌های ویژه‌ای پیروی کنند و این شبکه را برای استفاده‌های گسترده مربوط به امور مالی سنتی مناسب میکند.

“موارد استفاده خاص که آوالانچ در حال توسعه‌ی آن است شامل مواردی مانند اوراق بهادار خصوصی و پیشنهادات اولیه دعوی است و همچنین موارد استفاده‌ی دیگری از جمله صرافی‌های غیرمتمرکز، استیبیل کوین‌ها، بازارهای پیش بینی ، سهام ، اوراق قرضه ، بدهی ، املاک و مستغلات و همه‌ی موارد معمول … بنابراین ما عمدتا در حال بررسی مواردی هستیم که در جنبه سنتی‌تر امور مالی باشد.”

دیویس همچنین تأکید کرد که آوالانچ در حال حاضر 1800 دارایی توکنایز شده در بلاکچین خود دارد که این با توجه به اینکه این پروژه برای کمتر از یک سال عملیاتی شده است، بسیار زیاد است.

“به طور کلی، آوالانچ یک شبکه‌ی بلاکچین بسیار بسیار جالب است. آنها در مدت زمان بسیار کوتاهی ساخت و ساز باورنکردنی انجام داده‌اند تا شبکه‌های دیگری را که مدت زمان بیشتری بوده‌اند اساساً شرمنده کنند. حدس من این است که در مورد حرکت رو به جلو آوالانچ چیزهای زیادی خواهید شنید.”

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: dailyhodl

279185