مهدی امیرآبادی در گفت و گو با پرسون؛

هواداران انتظار نتایج بهتری از استقلال دارند/ ۹۹ سال خوبی برای آبی‌های پایتخت نبود

پیشکسوت استقلال گفت: سالی که گذشت برای ابی‌های پایتخت سال خوبی نبود هواداران انتظار نتایج بهتری دارند.
تصویر هواداران انتظار نتایج بهتری از استقلال دارند/ ۹۹ سال خوبی برای آبی‌های پایتخت نبود

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی امیرآبادی، پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایط خاص ایران در سال 1399 در گفت و گو با خبرنگار پرسون گفت: متاسفانه در این سال ما اتفاقات خوبی را تجربه نکردیم و علاوه بر فشارهای اقتصادی بیماری کرونا سلامت خیلی از ایرانی ها را به خطر انداخت و متاسفانه هموطنان زیادی را از دست دادیم که این موضوع برای فوتبالی ها هم تلفات داشت و مهرداد میناوند و علی انصاریان را درعین ناباوری از دست دادیم که این موضوع ضربه و شوک بزرگی برای همه اهالی ورزش به خصوص فوتبالی ها بود.

بازیکن سابق آبی های پایتخت در خصوص شرایط این تیم در سال99 اظهار داشت: متاسفانه این سال، سال خوبی برای استقلال نبود و هواداران این تیم شرایط سختی را تحمل کردند که حق شان نبود. به هرحال استقلال یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران است و مردم از این تیم انتظار موفقیت های بیشتر و کسب قهرمانی دارند که امیدوارم با پایان سال 99 بدشانسی های استقلال هم به پایان برسد و سال 1400، سالی سرشار از اتفاقات خوب برای استقلال و هوادارانش باشد.

او اشاره ای به فضای کلی فوتبال در سال99 در ایران داشت و در این خصوص گفت: متاسفانه در مجموع فوتبال ما هم تحت تاثیر کرونا، سال خوبی را پشت سر نگذاشت و با وجود این که بازی های باشگاهی برگزار شد اما باتوجه به غیبت هواداران و تماشاگران در ورزشگاه ها، افت زیادی را در فوتبال مان شاهد بودیم و فوتبال در غیاب هواداران به عنوان یار دوازدهم روح نداشت.

این بازیکن سابق استقلال با آرزوی موفقیت برای این تیم در سال 1400 گفت: از خدا می خواهم سلامتی و شادی در سال جدید مهمان دل همه ایرانی ها باشد و همه بتوانند با آرامش و سلامت در کنار خانواده های خود زندگی بی دغدغه ای را سپری کنند.

279174