با بروز علائم ابتلا، فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید

مدیر دفتر پرستاری بیمارستان مستقل رازی اهواز گفت: مردم آنچه در پیشگیری موثر است و نیز علائم ابتلا به کرونا را جدی بگیرند و حتما پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
تصویر با بروز علائم ابتلا، فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، فروزان داراب‌پور با اشاره به وضعیت بیمارستان رازی و شرایط گسترش بیماری در شهر اهواز و استان خوزستان اظهار کرد: شرایط کرونایی استان خوزستان برای همه واضح و روشن است و متاسفانه در پیک بیماری هستیم.

وی افزود: متاسفانه ١١ شهر استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند. بیمارستان رازی اهواز از ابتدای شیوع کرونا به عنوان بیمارستان اختصاص‌یافته به بیماران کرونایی، مشغول خدمت‌رسانی به‌ بیماران بوده که همچنان این روند ادامه دارد و تمام تخت‌های بیمارستان اشغال هستند.

مدیر دفتر پرستاری بیمارستان مستقل رازی اهواز با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از شرکت در دورهمی‌ها در مقابله با کروناویروس، تصریح کرد: مردم آنچه در پیشگیری موثر است و نیز علائم ابتلا به کرونا را جدی بگیرند و حتما پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما استفاده از ماسک فراموش نشود و از کارهای غیر ضرور در خارج از منزل و دورهمی‌ها پرهیز کنند.

داراب‌پور گفت: در صورت بروز علائم ابتلا به کرونا باید حتما و فورا به مراکز درمانی مراجعه شود تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

وی در خصوص وضعیت کادر درمان در تعطیلات نوروز بیان کرد: با توجه به اینکه یک سال قبل از شیوع کرونا نیز با بحران سیل مواجه بودیم، کادر درمان در تعطیلات نوروز این سه سال در حالت آماده‌باش بوده‌اند و در مراکز درمانی حضور داشته‌اند و در تعطیلات عید نوروز نیز درگیر کرونا و مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودیم.

مدیر دفتر پرستاری بیمارستان مستقل رازی اهواز گفت: ١۴ ماه کار کردن در این شرایط سخت و طاقت‌فرسا قطعا با خستگی همراه است اما همچنان کادر درمان با عشق و امید کمک به مردم پای کار هستند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه کادر درمان بیمارستان رازی اهواز صادقانه مشغول خدمت‌رسانی هستند، تصریح کرد: مجموعه آموزشی و درمانی بیمارستان رازی اهواز تاکنون سربلند از این آزمون خارج شده و جزو مراکز برجسته در کشور است.

279139