برخورد با تورهای گردشگری فاقد مجوز در گیلان

جانشین فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گرو‌های گردشگری در 2 روز پایانی هفته گذشته خبر داد و گفت: در این راستا از تردد 3 گروه گردشگری فاقد مجوز جلوگیری به عمل آمد.
تصویر برخورد با تورهای گردشگری فاقد مجوز در گیلان

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، سرهنگ "حسین حسن‌پور" در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: در راستای ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری فاقد مجوز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 2 روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی در این مدت با بکارگیری 5 تیم از تردد 3 گروه گردشگری فاقد مجوز به تعداد 66 نفر در شهرستان‌های رضوانشهر، ماسال و تالش جلوگیری کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان برخورد با تورهای گردشگری فاقد مجوز در قالب تیم‌های کوهنوردی و اردوها را از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی برای ساماندهی و افزایش امنیت حوزه گردشگری اعلام کرد و با تاکید بر اینکه توسعه و امنیت مکمل یکدیگر هستند اذعان داشت: امنیت اصلی‌ترین اولویت توسعه گردشگری به شمار می‌رود.

این مقام انتظامی در پایان تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی قلمداد کرد افزود: طرح برخورد گروه‌ها و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

منبع: برنا

279057