امام جمعه موقت سنندج:

تولید و اشتغال همواره دغدغه مقام معظم رهبری است

امام جمعه موقت سنندج گفت: مقام معظم رهبری شعار امسال را «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامیدند که این نشان از دغدغه رهبری در بحث تولید و رفع مشکلات معیشتی و... دارد.

تصویر تولید و اشتغال همواره دغدغه مقام معظم رهبری است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا اقبال بهمنی؛ امام جمعه موقت سنندج در خطبه های این هفته نماز جمعه کردستان اظهار داشت: در این روزهای نخستین سال جدید برای سلامتی بیماران و نیز بهتر شدن اوضاع اقتصادی و معیشتی جامعه و مردم دعا می کنیم.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه باید مسایل اقتصادی و معیشتی در سالجاری برطرف شود، گفت: مقام معظم رهبری شعار امسال را «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامیدند که این نشان از دغدغه رهبری در بحث تولید و رفع مشکلات معیشتی و... دارد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در کلام رهبری به عینه مشهود است تا زمانی که موانع موجود برطرف نشود، نمی توان به تولید مورد نظر رسید و باید اذعان کرد که تولید زیرساخت توسعه و اشتغال در هر کشوری است.

ماموستا بهمنی در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: در روایات بسیاری در مذهب اهل سنت بر ظهور حضرت مهدی (عج) اشاره شده است و در جایی دیگر رسول اکرم (ص) در این باره می فرمایند که:« اگر از عمر دنیا یک روز باقی مانده باشد، خداوند آن روز را طولانی می‌کند تا کسی قیام کند که زمین را پر از عدل و قسط کند».

امام جمعه موقت سنندج در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داریم، کسانی که امنیت و آسایش را به این ممکلت آورده اند.

ماموستا بهمنی امنیت را زیرساخت تمام شئونات جوامع بشری عنوان کرد و گفت: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره سربازان گمنام امام زمان (عج) با تمام قدرت و توان خود در مقابل ناامنی و عاملان دشمنان این ملت ایستاده اند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم این نظام نموده اند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه پرهیزکاری و ورع از فضیلت های اخلاقی است، بیان داشت: تقوا و پرهیزکاری در قاموس بشریت بدان معناست که میزان و قیاس ما در انجام کارها رضایتمندی خداوند و بندگانش باشد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

278949