فرماندار اشنویه خبرداد:

محور اشنویه به پیرانشهر بازگشایی شد

فرماندار اشنویه گفت: به دلیل بارش شدید باران و پر شدن لوله‌های پوش آباد و شرایط بحرانی این پل و همچنین در پایین دست آن پل سرگیز و احتمال طغیان، تا عادی شدن شرایط هر دو پل مسدود شده بود که این مسیر بعد از لایه روبی رودخانه بازگشایی شد.
تصویر محور اشنویه به پیرانشهر بازگشایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، مام عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون از مسدود شدن محور اشنویه به پیرانشهر خبر داد و اظهار داشت: به دلیل بارش شدید باران و پر شدن لوله‌های پوش آباد و شرایط بحرانی این پل و همچنین در پایین دست آن پل سرگیز و احتمال طغیان، تا عادی شدن شرایط هر دو پل مسدود شده بود که این مسیر بعد از لایه روبی رودخانه بازگشایی شد.

وی افزود: در پی بارش شدید باران و سر ریز شدن آب رودخانه برای حفاظت از پل سرگیز مجبور به لایه‌روبی رودخانه شدیم به همین علت در حدود یک و نیم ساعت از تردد خودروها در این مسیر ممانعت به عمل آمد.

فرماندار اشنویه بیان کرد: با همراهی نیروهای انتظامی این مسیر بازگشایی شده است و هم اکنون تردد در حال انجام است.

عزیزی خاطرنشان کرد: به علت بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها خسارتی جزئی بر محل نگهداری دام‌ها که در حریم مسیر رودخانه احداث شده بود وارد شده است و تاکنون گزارشی در خصوص خسارت واحد های مسکونی اعلام نشده است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: حوالی ظهر امروز و در پی بارش شدید و پر شدن لوله های پوش آباد و شرایط بحرانی این پل و همچنین پل سرگیز در پایین دست آن احتمال طغیان رودخانه گدار ، هر دو پل مسدود و تردد در این محور ممنوع اعلام شده بود.

انتهای پیام/

278764