پولین (Poolin) توکن مبتنی بر هش ریت اتریوم را راه اندازی می کند

استخر چینی استخراج ارزهای رمزنگاری پولین (Poolin) در راستای تلاش خود در جهت کاهش موانع ورود سرمایه گذاران خرد به بازار رمزنگاری، یک توکن با هش ریت اتریوم با ارزش اولیه 30 میلیون دلار را راه اندازی کرده است.

تصویر پولین (Poolin) توکن مبتنی بر هش ریت اتریوم را راه اندازی می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، این شرکت روز چهارشنبه در یک پست وبلاگی اعلام نمود که هر واحد این توکن ERC-20 با نام pETH18C نشانگر 1 مگاهش بر ثانیه (MH / s) از قدرت محاسباتی Ethash است که در تاسیسات پولین با بازده انرژی 1.8 وات در هر MH/s اجرا می شود.

این اقدام در حالی صورت گرفته است که سرمایه گذاران خرد به دلیل کمبود بی سابقه تراشه در مقیاس جهانی، برای مشارکت در فضای استخراج ارزهای رمزپایه با مشکلات زیادی روبرو هستند.

طبق اعلام پولین (Poolin) یک میلیون توکن pETH18C با قیمت از پیش تعیین شده 30 دلار بر حسب USDT به فروش می رسد و درآمد حاصل از آن برای بازپرداخت هزینه پیش پرداخت تجهیزات استخراجی صرف می شود که نرخ هش را تأمین می کند.

در کل، این توکن ها نشان دهنده 1 تراهش بر ثانیه (TH / s) از قدرت هش بر روی شبکه اتریوم هستند که 0.2٪ از کل شبکه را تشکیل می دهد. در زمان نگارش این مطلب، کاربران در طی دو ساعت از زمان عرضه اولیه این کوین، بیش از یک چهارم آن را خریداری کرده اند.

pETH18C به همان روش مشابه صدور 200000 واحد توکن هش ریت بیت کوین pBTC35A، برای استخراج مستقیم اتر متناسب با هش ریت اصلی، در پروتکل مارس پولین قابل سپرده گذاری می باشد.

پولین (Poolin) گفته است که در این مرحله هیچ برنامه ای برای فاز دوم ندارد زیرا موجودی تجهیزات استخراج اتریوم در حال کاهش است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: theblockcrypto

278741