طراوت بارش باران بهاری در آذربایجان‌غربی/ سردشت پرباران‌ترین شهر

نخستین سامانه بارشی بهاری در استان شروع به فعالیت کرده و بارندگی‌های مطلوبی در استان رقم زده است بر اساس نقشه های پیش‌یابی فعال شدن سامانه بارشی در سراسر استان بوده و شهرستان سردشت با ۱۷ میلی‌متر بارش تا سه بامداد امروز، پرباران ترین شهر گزارش شده است.
تصویر طراوت بارش باران بهاری در آذربایجان‌غربی/ سردشت پرباران‌ترین شهر

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، نخستین سامانه بارشی بهاری در استان شروع به فعالیت کرده و بارندگی‌های مطلوبی در استان رقم زده است بر اساس نقشه های پیش‌یابی فعال شدن سامانه بارشی در سراسر استان بوده و شهرستان سردشت با ۱۷ میلی‌متر بارش تا سه بامداد امروز، پرباران ترین شهر گزارش شده است.

یاد آور می‌شود شدت بارش‌ها در جنوب و مرکز استان بیشتر بوده و از فردا، پنجشنبه این سامانه تضعیف و کاهش نسبی دما به میزان سه تا چهار درجه سانتی گراد رخ می دهد.

وزش باد شدید نیز برای استان با سرعت ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر برساعت پیش‌بینی می‌شود که لازم است تا شهروندان تدابیر لازم را برای کاهش خسارت‌ها به کار گیرند.

طی 24 ساعت گذشته شهرستان ارومیه دارای دمایی بین هفت و ۱۹ درجه سانتی‌گراد بوده و خنکترین شهر استان نیز چالدران با دمای مثبت چهار درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.

خاطرنشان می‌شود طبق اظهارات کارشناسان با توجه به بارندگی مطلوب ۲۴ ساعت گذشته احتمال تغییر میزان بارندگی‌های ثبت شده تا ظهر روز چهارشنبه وجود دارد.

انتهای پیام/

278714

مطالب مرتبط