فعالیت شیفتی ۱۲۹داروخانه آذربایجان‌غربی در ایام نوروز

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: در ایام نوروز، در کنار داروخانه‌های شبانه روزی، ۹۴داروخانه روزانه در شهرستان‌ها و ۳۵داروخانه در مرکز استان آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
تصویر فعالیت شیفتی ۱۲۹داروخانه آذربایجان‌غربی در ایام نوروز

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، جلال غفارزاده اظهار داشت: علاوه برداروخانه‌های شبانه‌روزی که در کل استان فعال هستند و تعدادشان نزدیک به 2 برابر شده است در این ایام 94داروخانه روزانه در شهرستانها و 35داروخانه روزانه در مرکز استان علاوه بر داروخانه‌های شبانه روزی، بصورت شیفتی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: نگرانی جدی در خصوص داروهای عمومی و اختصاصی به ویژه داروهای خاص نداریم و 114داروخانه منتخب نیز در بین داروخانه‌های شبانه‌روزی و یا شیفتی نیز در این ایام ارائه داروهای خاص را ارائه می‌دهند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: برای دریافت نشانی و شماره تماس این داروخانه شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن ((تی تک)) و سایت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اقدام کنند و یا از طریق شماره تلفن اختصاصی 0998135289 که 24ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان است اطلاعات مورد نظر خود را دریافت و یا در روزهای غیرتعطیل نیز سامانه190 مسائل و مشکلات خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

278591

مطالب مرتبط