‎دیدار نماینده نخبگان جوان ایرانی با استاد شیخ ولی الله فراهانی

‎‎به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو دکتر امیر دبیری مهر استاد دانشگاه و نماینده جمعی از نخبگان جوان ایرانی و هیات همراه با حضور در منطقه حسین آباد دولاب با شیخ ولی الله شیرین آبادی فراهانی از معتمدین و‌متدینین به نام جنوب شهر دیدار کرد.
تصویر ‎دیدار نماینده نخبگان جوان ایرانی با استاد شیخ ولی الله فراهانی

به گزارش سایت خبری پرسون، ‎در این دیدار دکتر دبیری مهر با ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور و مشکلات طبقات مستضعف جامعه بویژه جوانان ابراز امیدواری کرد با انفاس قدسی اولیا و و بندگان مقرب حضرت حق و عزم و تدبیر مدیران کشور سال ۱۴۰۰سال پر خیر و برکتی برای مردم عزیز ایران باشد.

در این دیدار که با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت از حمایت های بزرگان و صاحبان سرمایه اجتماعی از فعالیتهای نخبگان جوان برای ساختن اینده ایران قدردانی شد.

رییس هیات مدیره انجمن اندیشه و قلم در این دیدار یاد و خاطره عارف واصل مرحوم حاج اسماعیل دولابی را گرامی داشت و گفت با وجود گذشت سالها از رحلت این مرد بزرگ همچنان برکات روح بزرگ ایشان در زندگی علاقمندان شان جاری است و ضروری است رابطه نسل جدید با این ذخایر الهی حفظ شود.

در ادامه شیخ ولی الله شیرین آبادی فراهانی در این دیدار در سخنانی ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو گفت: شما جوانان متخصص و متعهد آینده ایران عزیز را رقم میزنید و انچیزی که مردم را در صحنه نگه داشته شما عزیزان صالح و کاردان هستید.

فراهانی با اشاره به اینکه تکریم و تجلیل از بزرگان سنت حسنه مورد تاکید معصومین بوده گفت: حضور جنابعالی به نمایندگی از تعداد زیادی از جوانان متخصص و متعهد کشور قابل ستایش و قدردانی است و امید است با تسری این روحیه در نسل جدید و بهره گیری از تجربه نسل های گذشته اخلاق ‌وادب در جامعه ایرانی ترویج شود.

منبع: اندیشکده خرد

278574