نماینده ولی فقیه در کردستان:

امنیت زیرساخت توسعه اقتصاد و اشتغال در کشور است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امنیت زیرساخت بسیاری از بسترهای توسعه، اقتصاد، اشتغال و... می باشد، لذا باید نگاه  ما به این مقوله بسیار تخصصی و عملگرا باشد.

تصویر امنیت زیرساخت توسعه اقتصاد و اشتغال در کشور است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با سردار محمد قنبری؛ رییس پلیس آگاهی کشور اظهار داشت: امنیت زیرساخت بسیاری از بسترهای توسعه، اقتصاد، اشتغال و... می باشد، لذا باید نگاه ما به این مقوله بسیار تخصصی و عملگرا باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه ما باید امسال در تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش وافری داشته باشیم و این امر را برای خود یک تکلیف بدانیم و همه دستگاه ها در راستای عملیاتی شدن شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» وارد میدان شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در این جا جای دارد از تلاش های نیروی انتظامی در سطح استان کردستان برای ایجاد امنیت قدردانی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه بیان کرد: با وجود اینکه حجم ماموریت های نیروی انتظامی در کشور و استان بسیار بالاست، بازهم شاهد افزایش اعتماد جامعه به این نیرو هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در کردستان بسیار نقش آفرین بوده است و همه ما به گونه ای مدیون این ایثارگری ها هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: در این روزها که مردم در تعطیلات به سر می برند این نیروهای انتظامی هستند که امنیت را در جامعه برقرار می کنند و عرصه را بر فرصت طلبان و... تنگ می نمایند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید بداند که افتخار سربازی ولایت را دارد و این افتخاری بسیار بزرگ برای پلیس می باشد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

278557