جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان خبر داد؛

کشف ۸ کیلو مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۸ کیلو مواد مخدر در همدان خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در دو عملیات دو قاچاقچی را دستگیر کرد.
تصویر کشف ۸ کیلو مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی

زارعی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان در گفت وگو با سایت خبری پرسون از کشف ۸ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر هروئین و ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد.


وی افزود : در عملیات اول، با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان. همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی می‌کند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان ادامه داد: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامی استان لرستان، خودرو سواری متهم در استان لرستان شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن، ۱۰ کیلو گرم تریاک کشف و این قاچاقچی دستگیر شد.

زارعی گفت: در عملیات دوم با تلاش‌های اطلاعاتی، باند قاچاقچیان مواد مخدر هروئین که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور به همدان را داشتند شناسایی و با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری انتظامی شهرستان فامنین در یک اقدام عملیاتی و به موقع خودرو سواری آن‌ها را در ورودی شهر فامنین شناسایی و متوقف کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۸ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر هروئین کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

278517