نماینده مردم لاهیجان در مجلس:

مردم باید سفرهای خود را به گیلان را محدود کنند

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه علیرغم قرمز نبودن شهرهای شمالی، مردم باید سفرهای خود به این منطقه را محدود کنند، گفت: شهروندان استان‌های شمالی مهمان‌نواز بوده و قطعا در شرایطی که کرونا کنترل شده باشد پذیرایی بهتری از هم‌وطنان خواهند داشت.
تصویر مردم باید سفرهای خود را به گیلان را محدود کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، رسول فرخی میکال با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا برای برنامه ریزی سفرهای نوروزی خود، گفت: قطعا مهم ترین و اصلی ترین روش کنترل شیوع ویروس کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بر این اساس تأکید کرد: یقینا اجرای تصمیمات ستاد ملی کرونا به نفع مردم است و یکی از راهکارهای اساسی ماندن در منزل است تا شاهد موج جدید شیوع کرونا نباشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان با تأکید بر اینکه اگر فاصله های اجتماعی رعایت نشود دچار بحران مجدد می شویم، خاطرنشان ساخت: علیرغم اینکه شهرهای شمالی قرمز اعلام نشده بهتر است مردم سفر خود را به این مناطق کمتر کنند و اجازه دهند شهروندان شمالی که مهمان نواز نیز هستند در فرصت بهتری از آنها پذیرایی کنند.

منبع: خانه ملت

278447