گزارش پرسون از محبوب ترین های پلتفرم اینستا؛

آشنایی با پر فالوئرترین افراد جهان / ۱۲ میلیون دلار برای یک پست اینستاگرامی!

گزارشی در رابطه با چهره های چند صد میلیون نفری اینستاگرام را در اینجا یعنی پرسون بخوانید.
تصویر آشنایی با پر فالوئرترین افراد جهان /  ۱۲ میلیون دلار برای یک پست اینستاگرامی!

به گزارش سایت خبری پرسون، انگار همه چیز در اینستاگرام می چرخد. هر چه که بخواهید می توانید در آن پیدا کنید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد. رقابت بسیار بی سابقه و تنگاتنگی در اینستاگرام بر سر مسائل تبلیغاتی وجود دارد.

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بسیار موفقیت جایگاهی غیرقابل انکار در مسائل اقتصادی اجتماعی و سیاسی جهان ایفا می کند و تصور نمی‌رود که به این زودی پلتفرمی دیگر بتواند از لحاظ محبوبیت جایگاه اینستاگرام را تصاحب کند.

همانطور که در سطور پیشین اشاره شد اینستاگرام جایگاهی برای رقابت است اما در این پلتفرم چه کسانی بیشتر از دیگران موفق هستند؟

شهرت، نوآوری و برخورداری از جایگاه اجتماعی ویژگی هایی هستند که باعث می شود صفحه یک فرد دارای دنبال کننده های زیادی باشد، نمونه اش صفحات اینستاگرام وطنی و غیروطنی است. یک سر به صفحات اینستاگرام بهنوش بختیاری و یا محمدرضا گلزار بزنید تا متوجه شوید مردم چطور شهرت را خوب می خرند.
برای اینکه بیشتر متوجه تاثیر اینستاگرام در جهان شوید سری به صفحات اینستاگرام سلبریتی های خارجی به خصوص از نوع آمریکایی اش بزنید تا تعداد چند صد میلیون دنبال کننده این صفحات برق از سر شما بپراند!
اگر تعداد دنبال کننده یک صفحه میلیونی باشد یعنی آنکه صاحب پیج دارای درآمد بسیار هنگفتی است اما اگر تعداد دنبال کننده ها از ۱۰۰ میلیون بگذرد یعنی اینکه درآمد فرد از سقف چند میلیون دلار میگذرد.

تعداد دنبال کننده های یک فرد در اینستاگرام گاهی آن قدر زیاد می‌شود که اگر تخصص اصلی خود را کنار بگذارد و فقط از راه تبلیغات در اینستاگرام کسب درآمد کند پول های خیلی بیشتری نسبت به شغل اصلی خود به دست می آورد.

تعداد دنبال کننده های یک فرد در اینستاگرام گاهی آن قدر زیاد می‌شود که اگر تخصص اصلی خود را کنار بگذارد و فقط از راه تبلیغات در اینستاگرام کسب درآمد کند پول های خیلی بیشتری نسبت به شغل اصلی خود به دست می آورد.

صد البته داشتن فالوور های میلیونی در اینستاگرام به معنای آن نیست که با یک فرد نخبه و یا یک هنرمند تمام عیار مواجه هستیم، گاهی یک فرد نسبتا بی هنر و بی دانش فالوئرهایی چند صد میلیونی دارند که البته این مسئله خود بسیار نگران کننده است که چرا بسیاری از مردمان جهان دنبال کننده صفحات چنین افرادی هنری هستند که البته این خود جای نگرانی که چرا بسیاری از مردمان جهان صفحات افراد بی هنر و متخصص را دنبال می کند. واقعا از این صفحات چه چیزی میخواهند یاد بگیرند؟

به هر حال آنچه در ادامه می‌آید مروری بر فهرست ۱۰ نفره پر دنبال کننده ترین افراد جهان در اینستاگرام است:

۱-اینستاگرام

اکانت رسمی اینستاگرام با فالوور ترین صفحه رسمی در اینستاگرام است با ۳۸۴ میلیون دنبال کننده. آیا می‌توان تصور کرد به همین زودی صفحه دیگری بتواند جایگاه اینستاگرام را در صدر جدول بگیرد؟

۲- کریستیانو رونالدو

هیچ انسانی بر روی کره زمین به اندازه ستاره پرتغالی یوونتوس در اینستاگرام دنبال کننده ندارد. او بیش از ۲۵۴ میلیون دنبال کننده دارد و نخستین فردی در جهان است که تعداد دنبال کننده هایش از ۲۰۰ میلیون نفر می‌گذرد. بر طبق آخرین ارزیابی او بابت هر پست اینستاگرامی ۱۲ میلیون دلار درآمد دارد. تصور نمی رود کسی بتواند جایگاه او را بدست بیاورد این در حالی است که رونالدو دیگر درخشش گذشته را در فوتبال ندارد اما همچنان محبوبیت او در اینستاگرام رو به افزون است.

۳- آریانا گرانده

۲۱۶میلیون دنبال کننده برای این خواننده محبوب آمریکایی. او در صنعت موسیقی بسیار موفق است اما جالب است بدانید آنچه که محبوبیت و شهرت بیشتر او را رقم زد انفجار در جریان برگزاری کنسرتش در شهر منچستر انگلیس در چند سال پیش بود.

۴- دواین جانسون

جانسون همه چیز تمام است؛ از هنرپیشه گرفته تا ورزشکار و از بیزینس من گرفت تا دوبلور. حامد که پدر دو دختر است ۲۱۶ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

۵-کایلی جنر

او عضوی از خانواده مشهور کارداشیان هاست، او در ۲۲ سالگی یکی از ثروتمندترین جوانان جهان هم به شمار می رود. کایلی تقریبا هیچ هنری ندارد و در واقع شهرت خانواده اش باعث شد خط تولید لوازم آرایشی اش به موفقیت بسیار زیادی برسد و درآمد کلانی را نصیب او کند. او که ۲۱۰ میلیون فالوئر دارد به دلیل انتشار عکسهای فتوشاپ شده برای اینکه خوش اندام تر به نظر برسد همواره با انتقاد روبروست.

۶- سلنا گومز

این خواننده ۲۸ ساله آمریکایی ۲۰۳ میلیون دنبال کننده دارد و جالب است بدانید نسبت به سایر رکوردداران اینستاگرام در جهان چندان در این پلت فرم فعال نیست، البته میزان درآمد های اینستاگرامی او از اینستاگرام به نسبت آریانا گرانده که بالاتر از او قرار دارد بیشتر است.

۷-کیم کارداشیان

این چهره کارآفرین و البته جنجالی آمریکایی نزدیک به ۲۰۱ میلیون دنبال کننده دارد. جالب است بدانید جدایی اخیر او از همسرش کانیه وست تعداد دنبال کننده های او در طول روز را افزایش داده است.

۸-لیونل مسی

۱۹۲میلیون نفر کسی را دنبال میکنند که به گواهی بسیاری برترین فوتبالیست تاریخ است. او و رونالدو در سال‌های اخیر همیشه با هم رقابت داشتند؛ به خصوص بر سر رکورد اما به نظر می‌رسد در اینستاگرام رونالدو پیروز میدان باشد!

۹- بیانسه

۱۶۹ میلیون دنبال کننده برای یک خواننده زن آمریکایی دیگر. بیانسه ۳۸ ساله در صنعت موسیقی بسیار پردرآمد و موفق است و البته همانند سایر افراد این لیست بخش زیادی از درآمد خود را از راه تبلیغات اینستاگرامی بدست می آورد.

۱۰- جاستین بیبر

خواننده مشهور کانادایی که البته در سال‌های اخیر جنجالهای بسیار زیادی داشته تا حدی که توماری برای برای اخراج او از آمریکا تهیه شد.
البته بیبر با ترمیم چهره مخدوش خود در سال‌های اخیر محبوبیت گذشته خود را به دست آورد و اکنون ۱۶۷ میدان دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

278439