گزارش پرسون از مانور اقتدار ۱۴۰۰؛

سال ۹۹، سال طلایی برای نیروی انتظامی

سردار رحیمی گفت: امسال، سال طلایی و متفاوتی بود. با توجه به شیوع ویروس کرونا علاوه بر انجام ماموریت های پلیس، کمک هایی را به کادر درمان داشتیم.
تصویر سال ۹۹، سال طلایی برای نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار حوادث پرسون؛ صبح امروز مانور اقتدار 1400 نیروی انتظامی با شعار امنیت و سلامت و نشاط بهاری با حضور سردار حسین اشتریفرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، انوشیروان بندپی استاندار تهران در میدان آزادی برگزار گردید.

در حاشیه این مراسم سردار حسین رحیمی گفت: امسال، سال طلایی و متفاوتی بود. با توجه به شیوع ویروس کرونا علاوه بر انجام ماموریت های پلیس، کمک هایی را به کادر درمان داشتیم. در تهران بزرگ نیز در همان روزها فاصله گذاری اجتماعی و منع تردد در مبادی ورودی و خروجی تهران را داشتیم و تلاش کردیم امنیت را به بهترین وجه به اجرا گذاریم.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: با اجرای طرح کاشف و رعد ۸ درصد کشفیات را افزایش داریم و ۷۵ درصد از جرایم کشف گردید. از رتبه های برتر کشوری بودیم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در مبارزه با مواد مخدر با اجرتی طرح های مختلف علیه قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر ۲۵ تن مواد مخدر کشف و ۲۰ درصد افزایش کشف داشتیم.

وی بیان داشت: همکاران در پلیس راه و راهنمایی رانندگی هر دو جزو رده های برتر شده و با همکاری پلیس راه و با اجرای طرح های مختلف، کمترین کشته را در جاده ها داشتیم.

سردار رحیمی بیان داشت: در پلیس فتا ۸۶ درصد جرایم فضای مجازی کشف شد. ۱۲ میلیون تماس نیز در پلیس ۱۱۰ پاسخ داده شد.

گزارش از ساراپیرانه

انتهای پیام/

278368

مطالب مرتبط