نگاهی به ترکیب منتخب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

پایان سال به رنگ زرد

ترکیب تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد و سپاهان بیشترین سهم را در این تیم داشت.
تصویر پایان سال به رنگ زرد

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته هجدهم لیگ برتر و آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال در سال ۹۹ در حالی به اتمام رسید که در مجموع از هفت دیدار برگزار شده در این هفته، ۱۰ گل بین تیم‌ها رد و بدل شد.

از نکات مهم این هفته برتری قاطع سپاهان مقابل تراکتور بود که موجب شد تا زرد پوشان جای پرسپولیس را در صدر جدول مسابقات لیگ برتر بگیرند.

سپاهان و استقلال توانستند هر دو با برتری ۲ بر صفر قاطع ترین بردهای هفته را رقم بزنند.

همچنین برتری تیم آلومینیوم تحت هدایت علیرضا منصوریان مقابل مس رفسنجان در زمین حریف از دیگر نتایج جالب هفته هجدهم لیگ برتر بود.

دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

این دروازه بان در برتری قاطع تیمش در حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر نقش ویژه‌ای ایفا کرد. او با مهار پنالتی بابایی اجازه بازگشت به بازی تراکتور را نداد و به تیمش روحیه مضاعفی را برای جبران نتیجه تزریق کرد.

مدافعان: امیر هوشمند (آلومینیوم)، محمد نژاد مهدی(سپاهان)، محمد نادری ( استقلال)، دانیال اسماعیلی فر(سپاهان)

هوشمند مدافع آلومینیوم بدون شک بهترین بازیکن دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان بود. این مدافع هم گل زد و هم در خط دفاع تیمش همه کار کرد تا میزبان روی دروازه تیمش ایجاد موقعیت نکند.

نژادمهدی و اسماعیلی فر نیز در دفاع سپاهان کم اشتباه ظاهر شدند تا دروازه این تیم بسته بماند.

محمد نادری هم در ترکیب استقلال درخشان ظاهر شد. او هم گل زد و هم نفوذهای خوبی داشت و علاوه بر آن در دفاع هم به خوبی وظایفش را انجام می‌داد.

هافبک‌ها: سروش رفیعی(سپاهان)، محمود قائد رحمتی(نساجی)، مسعود ریگی(استقلال)

محمود قائدرحمتی هم در توپ گیری موفق بود و هم در دادن پاس کلیدی. او گل سه امتیازی زد تا عملکرد خوبش را با گل همراه کند.

سروش رفیعی که روزهای خوبی را در سپاهان سپری می کند، با چند پاس کلیدی و یک پاس گل بهترین بازیکن تیمش مقابل تراکتور بود.

ریگی مقابل ماشین سازی ستاره تیمش بود و میان میدان را احاطه کرده بود. همه توپ ها در مرکز زمین برای استقلال به این بازیکن ختم می‌شد و او به خوبی کار انتقال توپ به حمله را انجام داد.

مهاجمان: شهریار مغانلو (پرسپولیس)، مهدی ترابی(پرسپولیس)، مهدی قائدی (استقلال)

مهدی ترابی یک گل زد. یک پنالتی گرفت. دو موقعیت عالی برای هم تیمی هایش ایجاد کرد و دو پاس کلیدی داد تا مقدمات پیروزی پرسپولیس را فراهم کند.

شهریار مغانلو هم روی هر دو گل پرسپولیس تاثیر مستقیم داشت. او هم در گل اول موثر ظاهر شد و هم گل دوم را برای پرسپولیس ساخت تا سرخپوشان با سه امتیاز بازی را کسب کنند. هر چند شوت از راه دور این مهاجم به تیر خورد و چند ضربه سر وی به گل تبدیل نشد تا او نتواند اولین گلش را برای پرسپولیس ثبت کند.

مهدی قائدی هم دو پاس گل داد و تا همچنان تاثیرگذارترین بازیکن خط حمله استقلال باشد.

سرمربی هفته: محرم نوید کیا

مرد برنده دیدار بزرگ هفته هجدهم لیگ برتر بود و تیمش با ارائه بازی خوب در تمام خطوط توانست عملکرد خوبی داشته باشد پیروز هفته لقب بگیرد.

منبع: ایرنا

278317