مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد؛

برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در آذربایجان‌غربی/ تعطیلی دائمی تاسیسات گردشگری متخلف


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ضمن اشاره به برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیر مجاز گفت: نسبت به تعطیلی دائمی تاسیسات گردشگری ارائه دهنده خدمات به این تورهای غیرمجاز اقدام می‌شود.
تصویر برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در آذربایجان‌غربی/ تعطیلی دائمی تاسیسات گردشگری متخلف

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، جلیل جباری اظهار داشت: طبق دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست وبیناری مشترک در تاریخ 24 اسفند، دستورالعمل‌های لازم برای برخورد قاطع با تورهای غیرمجاز و آمادگی لازم برای ارائه خدمات بهینه به مسافران در شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا صادر شده است.

وی افزود: براین اساس در ایام نوروز با برنامه‌ریزی و هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه در سطح استان اقدامات لازم برای پایش و کنترل تورها و گشت‌ها به عمل آمده و نسبت به رصد ویژه فضای مجازی به منظور کنترل و نظارت بر محتوای تبلیغی آنها در زمینه خدمات گردشگری اقدام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی تصریح کر: در همین راستا ارائه خدمات اقامتی به تورهای غیرمجاز توسط تاسیسات گردشگری فاقد وجاهت حقوقی و حرفه‌ای بوده و ضمن تشدید نظارت‌ها متخلفان علاوه بر جریمه نقدی به مراجع دادگستری معرفی می‌شوند تا نسبت به تعطیلی دائمی محل فعالیت آنها اقدام شود.

جباری خاطرنشان کرد: همه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری باید براساس فرم قرارداد تیپ گشت‌ها نسبت به انعقاد قرارداد رسمی با مسافران و گردشگران از طریق سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گشت(سادرا) به نشانی ta.mcth.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

278293

مطالب مرتبط