با ورود اتریوم بیشتر به حوزه دیفای؛

نهنگ های اتریوم از فروش خودداری می کنند

از زمان رسیدن اتریوم به بالاترین رقم 2050 دلار در 20 فوریه(2 اسفند) ، تعداد آدرس هایی که بیش از 10،000 اتریوم دارند ، تغییر نکرده است.

تصویر نهنگ های اتریوم از فروش خودداری می کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق داده های Santiment ، تعداد کیف پول هایی که بیش از 10هزار اتریوم دارند در طی چهار ماه گذشته تنها 0.9 درصد کاهش یافته است در حالی که تعداد کیف پولهایی با 100 تا 10 هزار اتر 7.2 درصد کاهش داشته است.

یک توضیح احتمالی برای این رخداد این است که آدرس نهنگ ها ممکن است متعلق به نهادهایی مانند صرافی ها ، شرکت های بزرگ یا وجوه سازمانی باشد که برای اهداف سرمایه گذاری نیاز به نگه داشتن دارایی دارند .

آنتونی ساسانو (Anthony Sassano)، بنیانگذار ETHhub خاطرنشان کرد که شرکت ها و موسسات بزرگ به طور فزاینده ای اتریوم خریداری و نگهداری می کنند. وی گفت:

“من همچنین انتظار دارم که به دلایل مختلف بسیاری از شرکتهای دولتی دیگر در ماههای آینده خریدهای اتریوم را اعلام کنند. برخی اتریوم را ذخیره می کنند تا از آن به عنوان کارمزد تراکنش استفاده کنند ، برخی برای خرید سهام آن را خریداری می کنند و برخی دیگر آن را به عنوان یک دارایی ذخیره در ترازنامه خود قرار می دهند. “
به نظر می رسد آدرس های سطح میانی ، اتریوم بیشتری به DeFi واریز می کنند زیرا مقدار دارایی قفل شده در پروتکل های این بخش نیز به بالاترین حد خود رسیده است.

طبق آمار ارائه شده از کیف پول DeFi Debank ، مقدار قفل شده اتریوم در DeFi نزدیک به اوج خود یعنی 9.6 میلیون اتر است.

این رقم 8.3 درصد از کل عرضه را تشکیل می دهد و ارزش آن در حدود 17 میلیارد دلار با قیمت های فعلی تخمین زده می شود. علاوه بر این ، در حال حاضر 3.53 میلیون اتر ، یا 6.3 میلیارد دلار ، بر روی بیکن چین (Beacon Chain) استیک شده است.

این دو عامل به شدت در نگه داشتن قیمت در سطح قیمت آن که از 9 مارس (19 اسفند) در حدود 1800 دلار در نوسان بوده ، تأثیرگذار است.

منبع: cointelegraph

278276