صدور کیفرخواست سارقان مسلح طلافروشی سمنان

دادستان استان سمنان با بیان اینکه بهمن سال جاری سارقان مسلح حمله به دو طلا فروشی در سمنان و شاهرود دستگیر شدند، اعلام کرد: کیفرخواست سارقان مسلح طلا فروشی سمنان صادر شد.
تصویر صدور کیفرخواست سارقان مسلح طلافروشی سمنان

به گزارش سایت خبری پرسون از سمنان، محمد شریف ابراهیمی دادستان استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۸ بهمن‌ماه سال جاری سارقان مسلح به دو طلافروشی در سمنان و شاهرود حمله کردند که این حادثه منجر به فوت طلافروش سمنانی شد، ابراز داشت: این افراد در استان گلستان دستگیر و امروز کیفرخواست آن‌ها صادرشده است.

ابراهیمی بابیان اینکه پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی سمنان منجر به قتل عمد صاحب مغازه طلافروشی شد، افزود: برای شخص تیرانداز کیفرخواستی با عناوین اتهام قتل عمدی مرد مسلمان، مشارکت در سرقت مسلحانه در سمنان و شروع به سرقت مسلحانه در شاهرود صادرشده است.

دادستان استان سمنان بابیان اینکه با افراد برهم زننده نظم و امنیت جامعه شدیداً برخورد می‌شود، ابراز داشت: برای فرد همراه ضارب نیز کیفرخواست با اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه در سمنان، معاونت در قتل عمدی و مشارکت در شروع به سرقت مسلحانه در شاهرود صادرشده است.

شریف ابراهیمی اضافه کرد: سارقان با شلیک دو گلوله به کتف و ریه طلافروش سمنانی باعث مجروحیت او شدند که درنهایت علیرغم تلاش کادر درمان ۱۱ اسفند جان باخت و مسیر پرونده به‌سوی دیگری پیش رفت و امروز کیفر خواست این سارقان صادر شد.

278258