سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت خبرداد؛

دستگیری متهمی که در جک ماشین موادمخدر جاسازی می کرد

سرهنگ جلیلیان گفت: فردی مواد مخدر را در جک ماشین جاسازی و می خواست به کشور استرالیا ارسال کند که طی عملیاتی پلیسی توسط ماموران در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر شد.

تصویر دستگیری متهمی که در جک ماشین موادمخدر جاسازی می کرد

سرهنگ دوستعلی" جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری " در حاشیه اجرای طرح رعد ۴۲ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون در تشریح اقدامات سرکلانتری هفتم، اظهارکرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰۱ نفر متهم دستگیر شدند که از این تعداد ۷۱ نفر، سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به نزدیک شدن به ۴ شنبه آخر سال، افزود: دستگیری فروشندگان و عرصه کنندگان مواد محترقه را در دستور کار قرار دادیم . بیشتر مواد اولیه مواد محترقه از موادی است که در تولید نارنجک و بمب دستساز استفاده می شود که بسیار خطرناک است. توصیه من به شهروندان این است که از این مواد محترقه استفاده نکنند که بیشتر این لوازم را دشمنان و معاندان نظام برای به خطر انداختن جان مردم و ناامن کردن شهر، وارد کشور کرده اند.

وی اشاره کرد: ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی توانستند دو انبار را در محدوده این کلانتری که در یک انبار آن ۱۲۰ کارتن روغن مایع احتکار می شد و دیگر انبار ۱۹ تن برنج تقلبی بود، کشف و ضبط کنند.

سرهنگ جلیلیان گفت: ۲۰۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و خارجی گران قیمت و ۳ قبضه اسلحه گرم در بازرسی از منازل کشف و ضبط گردید. ارزش ریالی اقلام مکشوفه در این طرح بیش از۲میلیارد تومان است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که مواد مخدر را در جک ماشین جاسازی کرده بود خبرداد و گفت: فردی مواد مخدر را در جک ماشین جاسازی و می خواست به کشور استرالیا ارسال کند که طی عملیاتی پلیسی توسط ماموران در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: دستگاه لیزر متعلق به پزشکی درجنوب پایتخت که توسط سارقین به سرقت رفته بود، توسط ماموران کلانتری کشف و سارق دستگیر شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: در این مرحله از طرح رعد ۹ باند منهدم گردید که از این تعداد ۵ باند سارقین ، یک باند موادمخدر و ۳ باند کالای قاچاق بودند.

وی در پایان اشاره کرد: ۸ نفر سارق خودرو دستگیر و از آنان مقادیر فراوانی لوازم داخل خودرو کشف و ضبط گردید.

اظهارات متهمین
متهم اول
حسن ۲۸ ساله در گفتگو با تهران پرس گفت: مواد مخدر را در جک هیدرولیک جا سازی کرده بودم و می خواستم به کشور استرالیا بفرستم که در فرودگاه امام خمینی(ره) توسط ماموران انتظامی دستگیر شدم.

متهم دوم

علی هستم و ۳۴ سال سن دارم،. به علت اعتیاد به موادمخدر، ۷ ماه در کمپ بودم. صاحب کمپ مرا با شوکر میزد به همین علت بعد از خروج از ترک خودرو صاحب کمپ را سرقت کردم.

متهم سوم
احمد،۲۳ ساله سن دارد. در پیک موتوری مشغول به کار بود‌. به علت جرم شرب خمر ، موتور دزدی و مصرف قرض های روان گردان دستگیر شده است.
او توصیه ای به جوانان هم سن و سال خود کرد وگفت: از جوانان درخواست می کنم که به دنبال مصرف قرض های روان گردان و نیز سرقت نباشند که عاقبت خوشی را ندارد.



گزارش از ساراپیرانه

انتهای پیام/

278254

مطالب مرتبط