مدیر عامل شرکت‌ مخابرات ایران خبر داد:

۲۴ ساعت مکالمه رایگان هدیه نوروزی مخابرات ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: همزمان با تحویل سال از ساعت ۱۲ روز شنبه ۳۰ اسفندماه شرکت‌مخابرات ایران ۲۴ ساعت مکالمه رایگان برای تلفن های ثابت درون و بین استانی در نظر گرفته است.
تصویر ۲۴ ساعت مکالمه رایگان هدیه نوروزی مخابرات ایران

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه این شرکت به پیروی از رسم زیبای اهداء عیدی در ایام مبارک نوروز، هدیه‌ای را برای مشتریان تلفن ثابت در نظر گرفته تا لحظاتی ماندگارتر داشته باشند اظهار کرد : در راستای مسئولیت اجتماعی ، شرکت مخابرات ایران ۲۴ساعت مکالمه رایگان درون استانی و بین استانی برای مکالمات ثابت به ثابت به عنوان عیدی در نظر گرفته است .


وی در تشریح این طرح عیدانه افزود : ،در این طرح ، مشتریان می توانند از ساعت 12 روز شنبه 30 اسفند 99 همزمان با تحویل سال نو تا ساعت 12 روز یکشنبه اول فروردین 1400 ، ازیک روز مکالمه رایگان درون شبکه تلفن ثابت به ثابت( درون استانی و بین استانی ) بهره مند شوند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تبریک سال نو به هموطنان محترم ابراز امیدواری کرده تا با استفاده از این هدیه، هموطنان لحظات خاطره انگیز و خوشی را در کنار عزیزان خود داشته باشند.

278253