مدیر عامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه

تله کابین گنجنامه در نوروز ۱۴۰۰ باز است

مدیر عامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه گفت: مجموعه تفریحی گنجنامه در ایام نوروز با رعایت پروتکل های بهداشتی باز است.
تصویر تله کابین گنجنامه در نوروز ۱۴۰۰ باز است

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، سعید ترابیان مدیر عامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه با بیان اینکه امسال سال سختی برای گردشگری بود اظهار کرد: در سالی که گذشت تاسیسات گردشگری سال سختی را گذراندند اما امیدواریم هر چه زودتر به روزهای اوج خود بازگردان.

وی با بیان اینکه دهکده تفریحی گنجنامه در ایام عید نوروز باز است افزود: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجموعه طی سال باز بود و هیچکدام از کارمندان تعطیل نشدند.

مدیرعامل دهکده تفریحی توریستی گنجنامه با تاکید بر اینکه در سال جدید نیز با دقت عمل زیاد و رعایت کامل مسائل بهداشتی مجموعه را باز نگه می‌داریم افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تامین سلامت به قدری برای ما اهمیت دارد که شکر خدا تاکنون هیچ یک از پرسنل ما به کرونا مبتلا نشده‌اند.

ترابیان با اشاره به اینکه مجموعه تله کابین، سورتمه و غار آکواریوم باز است افزود: در ایام نوروز مسافرت‌ها کمرنگ است اما علاوه بر مسافران بیشتر همشهریان از این امکانات استقبال می‌کنند همانطور که طی سال نیز حضور بیشتری داشتند.

وی با بیان اینکه کرونا خسارات زیادی چه به لحاظ مادی و چه معنوی به مجموعه ما تحمیل کرد گفت: با توجه به اینکه هزینه نگهداری تاسیسات ما بالاست شیوع کرونا خسارت زیادی به این مجموعه وارد کرد.

ترابیان با اشاره به اینکه مردم به گردشگری نیاز دارند بنابراین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکلی پیش نخواهد آمد گفت: امیدواریم نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با روند کاهشی شیوع کرونا، پذیرای گردشگران بیشتری باشیم و این صنعت جان بگیرد.

278244