با فعال شدن برنامه Bottlepay توییتر؛

امکان ارسال بیت کوین با یک توییت فراهم شد

پس از اینکه برنامه پرداخت دیجیتال باتل پی(Bottlepay) ویژگی رسانه اجتماعی مبتنی بر بیت کوین خود را راه اندازی کرد ، کاربران توییتر اکنون می توانند بیت کوین را با یک توییت ساده ارسال کنند.

تصویر امکان ارسال بیت کوین با یک توییت فراهم شد

به گزارش سایت خبری پرسون، معاملات بین کاربران توییتر هم اکنون می تواند با استفاده از الگوی توئیت ساده “bottlepay@ ارسال 1000 ساتوشی بهtwitteruser@” انجام شود. این دستور را می توان از طریق اپلیکیشن Twitter اجرا کرد و بیت کوین از یک کاربر به کاربر دیگر به طور خودکار منتقل می شود.

Bottlepay خود را به عنوان اخلالگر پرداخت های جهانی توصیف می کند و در اواخر فوریه (اسفند) 15 میلیون دلار در مرحله تأمین بودجه جمع آوری کرد. اپلیکیشن Bottlepay می تواند با سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند Reddit و Discord نیز استفاده شود. گزارش شده که نسخه بتا این برنامه بدون بازاریابی 20،000 کاربر را به خود جلب کرده و توانسته معاملاتی با ارزش 2.4 میلیون دلار را فقط در مدت بیش از یک ماه از زمان راه اندازی در 10 فوریه (22 بهمن) پردازش کند.

با توجه به میزان انفجار کارمزد معاملات بیت کوین از سال 2020 تا سال 2021 ، مناسب بودن آن برای استفاده روزانه ، برنامه پرداخت های اجتماعی می تواند به طور منطقی زیر سوال رود. Bottlepay با استفاده از شبکه لایتنینگ ، یک راه حل لایه دوم ارائه می دهد که با خارج از زنجیره ای کردن معاملات بیت کوین از ازدحام شبکه جلوگیری می کند و هزینه های بالای معامله بیت کوین را دور می زند.

منبع: cointelegraph

278168