رئیس سازمان آرامستان‌های سنندج:

درب های آرامستان «بهشت محمدی» بسته خواهد بود

رئیس سازمان آرامستان‌های سنندج گفت: امسال برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا درب های آرمستان بهشت محمدی سنندج در روزهای پنجشنبه و جمعه که بنام «جمعه آخر سال» معروف است، بسته خواهد بود.

به گزارش پرسون، عباس کریمیان؛ رئیس سازمان آرامستان‌های سنندج بیان کرد: متاسفانه علیرغم هشدارهای مکرر مسئولان بازهم شاهد شلوغی آرامستان ها در کشور به ویژه در کردستان و سنندج هستیم.

رئیس سازمان آرامستان‌های سنندج گفت: بنابراین در نشست هایی که با متولیان امر داشتیم، امسال برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا درب های آرمستان بهشت محمدی سنندج در روزهای پنجشنبه و جمعه که بنام «جمعه آخر سال» معروف است، بسته خواهد بود.

کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بی گمان این تصمیم در راستای حفظ سلامتی شهروندان در مقابل بیماری کرونا می باشد و شهروندان نیز باید به این دستورالعمل تمکین کنند.

رئیس سازمان آرامستان‌های سنندج گفت: مسئله دیگری که باید شهروندان نسبت به آن دغدغه نداشته باشند، موضوع تغسیل و کفن اموات است که توسط نیروهای این سازمان به صورت کامل انجام می گیرد و نباید کسی در این زمینه دغدغه خاطری داشته باشد.

کریمیان در پایان سخنان خود گفت: در روزهای تعیین شده به هیچ وجه درب آرامستان بهشت محمدی بر روی شهروندان باز نخواهد بود، لذا درخواست داریم که شهروندان از مراجعه به این آرامستان امتناع کنند.

فاطمه عباسعلی ـ استان کردستان

258031