استاندار ایلام:

یکی از مهمترین اولویت ها حفظ وحدت و همدلی است

محمد نوذری گفت : یکی از مهمترین اولویت ها حفظ وحدت و همدلی در استان ایلام است و شخص استاندار نیز به عنوان خادم اصلی مردم هدفی جز خدمت رسانی به استان ایلام در این مدت کوتاه ندارد.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم استان ایلام اظهار داشت: ۴۴ پروژه عمرانی با ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار در استان وجود دارد که باید با تلاش و پیگیری این پروژه ها تا پایان دولت به ثمر و بهره برداری برسند.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت ها حفظ وحدت و همدلی در استان ایلام است و شخص استاندار نیز به عنوان خادم اصلی مردم هدفی جز خدمت رسانی به استان ایلام در این مدت کوتاه ندارد.
نوذری با قدردانی از پیگیری و تلاش های قاسم سلیمانی دشتکی ، یادآور شد: استاندار سابق ایلام در مدت ۳۹ ماه حضور در استان با فعالیت های مداوم و مجدانه خود منشا اقدامات بسیار خوب و موثری برای این منطقه بود.

وی با اشاره به اتفاقات بسیاری که در این مدت در استان ایلام افتاد، ادامه داد: در اربعین سال ۹۷ در مهران شاهد یک عظمت و شکوه جاودانی بودیم و یک کار بزرگ و حماسه سیاسی و اجتماعی اتفاق و کار بسیار بزرگی در استان شکل گرفت که استاندار وقت با مدیریت بی نظیر این حماسه بزرگ مردمی را مدیریت کرد و در در بحث سیل هم سنگ تمام گذاشت.
وی تاکید کرد: نگاه من به ایلام حفظ و تشدید وحدت، همدلی و هم افزایی همه اقشار و مسوولان استان است و انتظار از مدیران دستگاه ها نیز مدیریت جهادی و کار و تلاش بیشتر برای به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام و در دست اقدام است.
در پایان این مراسم پیام وزیر کشور برای قدردانی از خدمات آقای سلیمانی دشتکی قرائت و محمد نوذری با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار جدید ایلام معرفی شد.

این آیین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار سابق ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن فنی و حرفه ای ایلام برگزار شد.

منبع: ایرنا

258008

مطالب مرتبط