رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

کشف ۲ تن و ۳۵۵ کیلوگرم اکلیل و سرنج/ مردم از سفرهای ضروری پرهیز کنند

سردار رحیمی گفت: 12 قبضه سلاح شکاری، ۲۷۰۴ فشنگ کشف و ضبط شد. ۲تن و ۳۵۵ کیلو گرم اکلیل و سرنج توسط پلیس امنیت کشف شد.

به گزارش خبرنگار حوادث سایت خبری پرسون، صبح امروز دوشنبه سردارحسین رحیمی" رئیس پلیس پایتخت" در اجرای نهمین طرح قتدار و دهمین طرح ظفر که در ستاد فرماندهی فاتب برگزار شد، اظهارکرد: دهمین مرحله طرح ظفر برخورد با خرده فروشان موادمخدر، معتادین متجاهر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر که نتایج خوبی را داشت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ۱۰۳مرکز تجمع معتادین، عربده کشان ، مزاحمین نوامیس و مشروبات الکلی شناسایی و پلمپ شد. ۱۶۲ نفر از اراذل اوباش که سلاح غیر مجاز حمل می کردند دستگیر شدند.

وی گفت: ۵۶ نفری اراذل سد دار، ۵۷نفر مزاحم نوامیس، ۷ نفر که سلاح حمل می کردند، ۱۳ نفر حاملین مشروبات الکلی، ۲۹ نفر گردانندگان مراکز قمار دستگیر شدند.

سردار رحیمی افزود: ۱۲ قبضه سلاح شکاری، ۲۷۰۴ فشنگ کشف و ضبط شد. ۲تن و ۳۵۵ کیلو گرم اکلیل و سرنج توسط پلیس امنیت کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در دهمین مرحله از طرح ظفر ۴۰۶ حکم به اجرا در امد، بیان داشت: ۷۹۲ نفر توزیع کنندگان و خرده فروشان دستگیرشدند. و حدود ۲تن مواد مخدر کشف گردید.

وی اشاره کرد: ۶۱۰ کیلو مواد روان گردان از منازل کشف و ضبط شد. ۳ باند توزیع کنندگان مواد مخدر منهدم گردید. ۳۶ نفر از قاچاقچیان و ۵ نفر اراذل و اوباش دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: ۳۰۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری گردید. ۳۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت، ۵۴۷ قطعه الات و ادوات قمار و ترازو کشف شد. ۴ باب منزل که مراکز عمده فروش مواد مخدر بودند پلمپ گردید.

رییس پلیس پایتخت بیان کرد: ۴۶ صفحه‌ را در فضای مجازی رصد کردیم که در این راستا ۵ نفر از افراد که در فضای مجازی اقدام به فروش می کردند دستگیر شدند.

وی بیان داشت: ایستگاه نوروزی پلیس آماده ارائه خدمات به مردم در ایام نوروزی هستند که این خدمت از ۲۸ اسفند تا پایان ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

سردار رحیمی توصیه ای به شهروندان کرد و گفت: مردم حداقل امکان از مسافرت پرهیز نمایند. و اگر مجبور به مسافرت شدند ایمنی منازل را رعایت کنند و به فرد مورد وثوق بسپارند.

گزارش از ساراپیرانه

انتهای پیام/

م

257891

مطالب مرتبط