شهردار یزد مطرح کرد؛

ایجاد نشاط اجتماعی و تحرک در بین شهروندان؛ از اهداف برگزاری المپیاد ورزشی محلات

شهردار یزد با بیان اینکه در سال های اخیر شهرداری ها اقدامات زیادی در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی و تحرک در بین شهروندان یزدی انجام داده است، گفت: در همین راستا برگزاری المپیاد ورزش محلات در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، جمال الدین عزیزی گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا هشتمین دوره از المپیاد به صورت مجازی برگزار شد که هرچند این شرایط، برگزاری این مسابقات را دشوار کرد اما به خوبی و با استقبال بی نظیر مردم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اقدامات قابل توجهی در زمینه ایجاد نشاط و تحرک اجتماعی انجام داده است، ادامه داد: برای برگزاری اینگونه برنامه ها نیز بودجه متناسب آن در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه، یزد به صورت پایلوت به عنوان شهر فعال انتخاب شده است، افزود: شهر یزد در ۵ زمینه شهر دوستدار دوچرخه، تناسب، بازی، ورزش و پیاده روی ارزیابی شد که در زمینه دوستدار دوچرخه و تناسب برند برند نقره و در سایر زمینه ها دیگر نیز برند برنز را از آن خود کرد و در همین راستا به عنوان شهر فعال برگزیده شد.

وی با اشاره به توسعه المپیاد ورزشی، اظهار کرد: برگزاری المپیاد ورزشی بین شهر های خواهد خوانده شهر یزد نیز در دستور کار شهرداری شهر میراث جهانی یزد است.

شهردار یزد گفت: از طرفی المپیاد ورزش محلات زمینه ای برای حضور تمامی استعداد های ورزشی فراهم می کند و بستری برای استعدادیابی است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری استعداد یابی و ورزش های قهرمانی نیست، اظهار کرد: شهرداری با برگزاری المپیاد زمینه ای را فراهم می کند تا استعداد ها خودشان را در ورزش های مختلف نشان دهند و استعدادیابی و پرورش آن ها بر عهده هیات های ورزشی است.

انتهای پیام/

257844

مطالب مرتبط