سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در گفت و گو با پرسون؛

ترابی نشان داد از آمادگی خوبی برخوردار است/ پرسپولیسی‌ها اجازه خودنمایی به حریف ندادند

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: مهدی ترابی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و نشان داد از شرایط ایده‌آلی برخوردار است.

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید درخشان، بازیکن و سرمربی اسبق تیم پرسپولیس، درخصوص پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی برابر مس نوین کرمان در گفت و گو با خبرنگار پرسون اظهار کرد: شرایط بازی در جام حذفی با بازی‌های لیگ متفاوت است و بازیکنان در این دیدار به خوبی این موضوع را متوجه بودند و بدون دست‌کم گرفتن حریف توانستند نتیجه خوبی را در گام اول به دست بیاورند.

او ادامه داد: قبل از این دیدار هم گفته بودم پرسپولیس نباید فکر کند حریف ساده‌ای را پیش رو دارد. در این بازی بچه‌ها نمایش خوبی داشتند و نشان دادند مدعی فتح جام حذفی هم هستند.

درخشان اضافه کرد: از آن جایی که این دیدار، بازی سختی نبود، این تصمیم، بهترین تصمیمی بود که کادر فنی گرفت. البته فاصله نیمکت و بازیکنان ذخیره در پرسپولیس زیاد نیست، ضمن اینکه این تصمیم باعث شد نفرات ترکیب اصلی هم استراحت خوبی داشته باشند و با این تصمیم کادر فنی توانست در یک دیدار رسمی از نیروهای دیگر خود محک و ارزیابی خوبی داشته باشد.

وی درمورد شرایط حریف پرسپولیس تصریح کرد: این تیم تیم جوانی بود که مشخص بود برابر پرسپولیس انگیزه‌های بالایی دارد اما بازی کم نقص پرسپولیسی‌ها اجازه خودنمایی را به مسی‌ها نداد و در نهایت در روزی که پرسپولیس 6-7 موقعیت مسلم گلزنی داشت پیروزی قاطعی را به دست آورد.

پیشکسوت سرخپوشان خاطر نشان کرد: شک ندارم این تیم هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی است و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود و پرسپولیس باز هم می‌تواند عناوین دیگری را به ارمغان بیاورد.

سرمربی اسبق پرسپولیسدر پایان درمورد عملکرد مهدی ترابی توضیح داد: به اعتقاد من مهدی ترابی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و نشان داد از شرایط ایده‌آلی برخوردار است و این موضوع می‌تواند پوئن مثبتی برای پرسپولیس باشد. امیدوارم شهریار مغانلو دیگر خرید پرسپولیس هم بتواند خیلی زود با شرایط تیم هماهنگ شود و مهره موثری در فاز تهاجمی پرسپولیس باشد.

257808