گزارش پرسون از حاشیه زندگی ستاره محبوب ماتادورها؛

جدایی ایگر از سارا !

نشریه های آس و مارکای اسپانیا خبر مهمی درباره ایگر کاسیاس منتشر کردند، خبری که کاملا به زندگی شخصی یک ستاره مرتبط می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، ایگر کاسیاس سنگربان اسطوره ای و سابق تیم فوتبال رئال مادرید از همسر خبرنگار خود سارا کاربونرو جدا شد.

شایعات مربوط به جدایی این زوج که محبوبیت بسیار بالایی در اسپانیا دارند از چند وقت پیش آغاز شد و در نهایت این دو خبر جدایی رسمی خود را تایید کردند تا هواداران خود را با خبر مهمی مواجه کنند.

این زوج با تایید خبر جدایی رسمی گفتند که عشق بین آنها باقی می مانند اما بنا به دلایلی باید راه خود را از یکدیگر جدا کنند و هر کدام مسیر خود را ادامه بدهند. البته ایگر و سارا تاکید کردند برای بزرگ کردن دو فرزند مشترک خود در کنار هم خواهند ماند.

عشق آتشین این زوج محبوب از قهرمانی تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی آفریقا آغاز شد و در نهایت به ازدواج رسید. سارا در زمان حمله قلبی ایگر کاسیاس نیز به طور کامل در کنار او حضور داشت و باعث بهبودی کامل او شد.

سارا کاربونرو یک خبرنگار و مجری بسیار مشهور در اسپانیاست.

او در جام جهانی 2014 برزیل نیز حضور داشت، جایی که تیم ملی فوتبال اسپانیا به عنوان مدافع قهرمانی خیلی زود از گردونه رقابت ها کنار رفت تا به کشورش برگردد اما سارا در برزیل ماند چون خبرنگار رسمی این رقابت ها بود. هیچکس فکرش را هم نمی کرد ایگر کاسیاس زودتر از همسرش به اسپانیا برگردد.

کاسیاس که در پی حمله قلبی از فوتبال خداحافظی کرده بود در پیامی اینستاگرامی نوشت: هم من و هم سارا نسبت به خانواده ای که هستیم بسیار احساس غرور می کنیم و هم به خاطر داشتن عشقی که در تمام سالهای زندگی مشترک ما را شاد کرده است. امروز عشق ما به عنوان یک زن و شوهر مسیرهای مختلف اما نه دور را طی می کند ، زیرا ما در کنار هم به وظیفه شگفت انگیز ادامه دادن به پدر و مادر فداکار ادامه خواهیم داد. این یک تصمیم کاملاً حساب شده است که ما از طریق توافق مشترک اتخاذ کرده ایم.

این زوج دو فرزند دارند، یکی مارتین هفت ساله و دیگری لوکاس چهار ساله. سارا کاربونرو نیز در پیام اینستاگرامی نوشت: «احترام ، محبت و دوستی برای همیشه باقی خواهد ماند. با این کلمات از شما می خواهیم که در این لحظه تغییر به حریم خصوصی ما احترام بگذارید. با تشکر فراوان از درک شما. »

ایگر و سارا ماه پیش از جدایی در خانه های مجزا زندگی می کردند.

سارا سال 2019 متوجه شده بود که مبتلا به یک نوع سرطان است. او به دلیل این سرطان زیر عمل رفت تا تومور خود را بردارد. چند جلسه هم شیمی درمانی انجام داد و در نهایت سلامتی خود را به دست آورد.

منبع: دیلی میل

257729