وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد؛

پیشرفت ۵۰ درصدی طرح های توسعه اینترنت شبکه روستایی همدان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی طرح های توسعه اینترنت شبکه روستایی همدان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته در نشست کنترل پروژه طرح‌های uso استان همدان گفت: همزمان با ۱۲ اردیبهشت همه سایت‌های توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه در روستا‌های همدان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و منابع طبیعی این استان باید برای بهره برداری از این طرح‌ها همکاری کنند.

آذری جهرمی با بیان اینکه تا همه طرح‌های توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه روستایی استان همدان تکمیل نشود آن‌ها را افتتاح نمی‌کنیم، اضافه کرد: بسیاری از این طرح‌ها بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد، اما اگر افتتاح شود انگیزه ادامه کار کاهش می‌یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای توسعه شبکه اینترنت تلفن همراه در روستا‌های استان همدان بیش از ۱۰۰ سایت باید به روز رسانی و ۱۵ سایت جدید هم راه اندازی شود.

وی اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده شرکت ایرانسل باید هفت سایت پوشش اینترنت پرسرعت تلفن همراه در روستا‌های استان همدان راه اندازی کند.

آذری جهرمی تصریح کرد: با بهره برداری از این سایت‌ها مجموع پوشش اینترنت پرسرعت شبکه تلفن همراه در استان همدان به بیش از ۹۰ درصد می‌ رسد.

گفتنی است، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته با استقبال رسمی استاندار همدان وارد استان شد، محمد جواد آذری جهرمی در سفر ۲ روزه خود ضمن حضور در جلسه کنترل پروژه طرح‌های uso استان و نشست اعضای اندیشه ورزان جوان، وضعیت پوشش اینترنت در روستا‌های استان همدان را نیز بررسی می‌کند.

257582

مطالب مرتبط