مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهر زلزله زده سی سخت آغاز شد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: ثبت نام متقاضیان واحد های مسکونی در طرح اقدام ملی در شهر زلزله زده سی سخت آغاز و حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جمعه 29 اسفند سال جاری ادامه دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کهگیلویه و بویراحمد، "پژمان نیک اقبالی" در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به وقوع زلزله در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا وبه منظور کمک به تامین مسکن خانوارهای فاقد مسکن این شهر، وزارت راه و شهرسازی از متقاضیان دارای شرایط برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن دعوت می کند حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اسفند ماه ۹۹ به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان این شهر می‌توانند از زمان بازگشایی سامانه (ساعت ۱۴ عصر روز شنبه مورخ ۲۳ اسفندماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۹ اسفندماه با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس https://tem.mrud.ir/ نسبت به ثبت‌نام بر اساس شرایط زیر اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد کرد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصاء شده از بین متقاضیان تایید شده انتخاب خواهند شد.
نیک اقبالی تاکید کرد: افرادی هم‌که زمین دارند و سند مالکیت آن ها تایید شود می توانند از این طرح استفاده کنند.

نیک اقبالی بیان کرد: افرادی هم که قبلا ثبت نام کرده بودند و به هر دلیلی احراز هویت نشده اند می توانند مجدد در این طرح ثبت نام کنند.

257573