امروز 23 اسفند 1399؛

آخرین وضعیت بازار امروز رمزارزها/ افت و خیزهای متعدد بیت کوین

یک روز معاملاتی پرنوسان دیگر در حالی برای بیت کوین رقم خورد که این دارایی برای مدت کوتاهی تا 55000 دلار کاهش یافت و چند ساعت بعد تنها حدود 2٪ با رکورد 58400 دلاری خود فاصله داشت. بیشتر آلتکوین های بزرگ بازار نیز دچار نوسانات شدیدی شده اند اما در مقیاس 24 ساعته اندکی آرام گرفته اند.

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که به نظر می رسید بیت کوین با نزدیک شدن به تراز 58400 دلار، به زودی رکوردی تازه را در قیمت خود به ثبت می رساند، گزارش هایی مبنی بر بررسی عملکرد صرافی برجسته بایننس توسط کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده منتشر شد.

بلافاصله پس از انتشار این خبر، ارزش بازار سقوط کرد. بیت کوین با کاهش 1500 دلاری قیمت در عرض چند دقیقه در این مسیر پیشگام شد. با این حال، چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس این گزارش را فقط یک شیوه تبلیغاتی “FUD” ( استراتژی تأثیرگذاری بر ادراک از طریق انتشار اطلاعات منفی و مشکوک یا کاذب و جلوه ای از جذابیت برای ترس) خواند؛ پس از آن، گاوها مجدداً کنترل را بدست گرفته و این دارایی را دوباره به بالا هدایت کردند.

این بار، BTC تا مرز 57750 دلار (در Bitstamp) هم افزایش قیمت را تجربه کرد و تنها 650 دلار با آخرین رکورد خود فاصله داشت. علی رغم اصلاح اندکی که پس از تلاش ناموفق بیت کوین برای عبور از این سطح صورت گرفت، این ارز رمزنگاری شده هنوز بالای 57000 دلار ترید می شود.

توقف آلتکوین ها

بیشتر کوین های جایگزین دیروز با افت شدید قیمت و بازیابی فوری سطوح قبلی، نوسانات قیمتی شدیدی همچون بیت کوین را تجربه کردند. بنابراین، در مقیاس 24 ساعته، وضعیت بازار آلتکوین ها تا حدودی راکد به نظر می رسد.

اتریوم که تغییر چشمگیری از دیروز نشان نداده است، هنوز زیر 1800 دلار است ، پولکادت بالای 36 دلار است و بیت کوین کش حدود 550 دلار قیمت دارد.

افت قیمتی جزئی در ارزهایی همچون ریپل (2-%)، کاردانو (3-%)، چین لینک (3-%) و بایننس کوین (3-%) مشهود است.

در مقابل،UNI در تایم فریم 24 ساعته، با 4 درصد افزایش، به بالای 32 دلار رسیده است، در حالی که لایت کوین پس از 6٪ افزایش، سطح 220 دلار را فتح کرده است.

چلیز برای دومین روز متوالی بهترین عملکرد را بین 100 ارز برتر بازار نشان داد. CHZ با 85 درصد رشد از دیروز و 700 درصد رشد در هفت روز گذشته به 0.86 دلار رسیده است.

پس از آن، Ankr (50%), Harmony (25%), Decentraland (25%), Reef (22%), Flow (19%) و SushiSwap (16%) در رتبه های بعدی قرار دارند. این دستاوردهای باعث شده اند ارزش کل بازار رمزنگاری بالای 1.7 تریلیون دلار باقی بماند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cryptopotato

257477

مطالب مرتبط